Společnost


MONTYHO TECHNOLOGY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47495Po tři týdny se nelze dovolat na uvedené kontaktní číslo 771 *** *** , zkouším to denně a několikrát " je nedostupné " !!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2021, před 4 lety

Drahomíra Vyhnálková

Znění stížnosti

Už tři týdny není možné se přihlásit ke svému účtu VOIP telefonu , na moje heslo přihlášení nereaguje a ani tedy změnu hesla nelze provést .Jsem 13 let u poskytovatele " Můj telefon" , co s tím pane podnikateli provedete , četla jsem tu několik stejných stížností , moje trpělivost není nekonečná, čekám že vše uvedete do pořádku ? Vyhnálková


Požadované řešení

Je třeba uvést vše do pořádku ,dnes jsem se odhodlala a požádala PC technika o pomoc , vysvětlil mi , že s tím on nic neudělá , to že musí sám poskytovatel uvést do pořádku , tak tedy počkám na pana "podnikatele " a uvidíme co a jak dál ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2021 17:25, před 4 lety

Je-li součástí balíčku služeb, které poskytuje společnost na základě smluvního ujednání spotřebiteli, také přístup k zákaznickému profilu, je společnost povinna spotřebiteli tento přístup umožnit.

Pokud se tak nestalo, je na místě uplatnit reklamaci služby u společnosti. Podnikatel má povinnost reklamaci vyřídit zásadně do 30 dní ode dne jejího uplatnění. Reklamovat službu lze i prostředky umožňujícími dálkovou komunikaci. Lze tedy společnosti oznámit uplatnění nároků z vadného plnění např. skrze kontaktní e-mail. V tomto oznámení je vhodné popsat vady služby a navrhnout požadované řešení. Lze přiložit i ilustrační video či fotografie vady.

Pokud společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení (zásadně 30denní lhůta), může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci).

Jistým způsobem obrany je rovněž možnost upozornit společnost na možný přenos telefonního čísla ke konkurenci. Po novele zákona o telekomunikacích je nyní přenos čísla jednodušší a zpoplatnění přenosu bylo výrazně omezeno. Ohledně přenosu čísel najde spotřebitel více informací v našem článku, který je dostupný z: https://www.dtest.cz/clanek-7958/ukonceni-smlouvy-s-operatorem-a-preneseni-telefonniho-cisla-budou-rychle-a-jednoduche.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 22:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.