Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
dne 7.1.2021 jsem byla asi kolem 13.45 nakupovat v Bille v Brně na náměstí Svornosti. V úseku zeleniny jsem si při výběru všimla plesnivého citronu a plesnivých jahod. Šla jsem tedy v dobrém úmyslu za pracovníkem, který se v tomto úseku pohyboval a toto zboží jsem mu předala. On reagoval agresivním chováním naprosto nevhodným způsobem až z něho šel strach. Proto jsem chtěla zavolat vedoucího a on řekl, že on je vedoucí. Já jsem tedy raději odešla, protože jsem se ho opravdu začala bát. Nevím co si o tom mám myslet a asi do této prodejny již nikdy nakupovat nepůjdu.
Chápu, že je práce v úseku zeleniny velice náročná, ale myslím, že by se tomu pracovníkovi mohly připomenout zásady slušného jednání.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.