Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#47505Nevhodné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2021, před 4 lety

Věra Štarhova

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 7.1.2021 jsem byla asi kolem 13.45 nakupovat v Bille v Brně na náměstí Svornosti. V úseku zeleniny jsem si při výběru všimla plesnivého citronu a plesnivých jahod. Šla jsem tedy v dobrém úmyslu za pracovníkem, který se v tomto úseku pohyboval a toto zboží jsem mu předala. On reagoval agresivním chováním naprosto nevhodným způsobem až z něho šel strach. Proto jsem chtěla zavolat vedoucího a on řekl, že on je vedoucí. Já jsem tedy raději odešla, protože jsem se ho opravdu začala bát. Nevím co si o tom mám myslet a asi do této prodejny již nikdy nakupovat nepůjdu.


Požadované řešení

Chápu, že je práce v úseku zeleniny velice náročná, ale myslím, že by se tomu pracovníkovi mohly připomenout zásady slušného jednání.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 14:19, před 4 lety

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2021 19:56, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.