Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#47507Neoprávněné účtování poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.01.2021, před 4 lety

Marcela Valíková

Znění stížnosti

Ve vyúčtování od operátora O2 nám byly účtovány položky, které jsme si neobjednali:
Platba přes SMS - Aplikace, hry, sociální sítě. Ve vyúčtování je uvedeno, že jde o tel.číslo 42090303999 a 42090409099.Za měsíc prosinec takto účtováno operátorem O2 za služby 3. stran 2x SMS ve výši 99,- Kč.
Po návštěvě pobočky O2 mi bylo doporučeno, abychom si na webu O2 "MOJE O2" blokovali platby přes O2. Nicméně nerozumím tomu, jak mohla platba proběhnout, když jsem na telefonu neměla nastavenu možnost platba přes O2 (tato možnost nebyla povolena).
Dle informací O2 údajně tuto platbu musíme zaplatit, vzhledem k tomu že ji 3. strana účtuje O2, přestože jsme si ji neobjednali...


Požadované řešení

Neúčtování poplatku a zabezpečení, aby se podobná situace neopakovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 13:53, před 4 lety

Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2021 14:21, před 4 lety

Dobrý den pí Valíková, pro kladné řešení reklamace služeb Vás poprosím o zaslání kopie reklamovaného vyúčtování Vašeho operátora, abychom věděli na kterém čísle byla služba využita, o jakou službu se jedná a mohli tak předat příslušnému provozovateli dané aplikace/hry nebo služby.
Standardně řešíme obdobné situace v součinnosti, reklamaci Vám zprostředkujeme skrze nás.
Upozorním, že společnost ComGate Payments, na kterou se obracíte je technickým zpracovatelem služby. Poskytujeme technologii, ale nejsme provozovatelé služeb. Standardně můžete proto reklamovat službu přímo u poskytovatele nebo využít Nás.
Pro kontakt naší zákaznické linky můžete využít email: platby-podpora@comgate.cz. Budeme se Vám věnovat v pracovní dny od 8:00 - 18:30hod. Hezký den, Tým ComGate Payments.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2021 17:23, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2021 19:28, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.