Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Ve vyúčtování od operátora O2 nám byly účtovány položky, které jsme si neobjednali:
Platba přes SMS - Aplikace, hry, sociální sítě. Ve vyúčtování je uvedeno, že jde o tel.číslo 42090303999 a 42090409099.Za měsíc prosinec takto účtováno operátorem O2 za služby 3. stran 2x SMS ve výši 99,- Kč.
Po návštěvě pobočky O2 mi bylo doporučeno, abychom si na webu O2 "MOJE O2" blokovali platby přes O2. Nicméně nerozumím tomu, jak mohla platba proběhnout, když jsem na telefonu neměla nastavenu možnost platba přes O2 (tato možnost nebyla povolena).
Dle informací O2 údajně tuto platbu musíme zaplatit, vzhledem k tomu že ji 3. strana účtuje O2, přestože jsme si ji neobjednali...
Neúčtování poplatku a zabezpečení, aby se podobná situace neopakovala.
|
Tweet |
Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Následující vyjádření se tedy týká poskytovatele služby (prodávajícího), nikoli toho, kdo technicky zajišťuje platbu. Stížnost však ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením problému.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že poskytovatel služby porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den pí Valíková, pro kladné řešení reklamace služeb Vás poprosím o zaslání kopie reklamovaného vyúčtování Vašeho operátora, abychom věděli na kterém čísle byla služba využita, o jakou službu se jedná a mohli tak předat příslušnému provozovateli dané aplikace/hry nebo služby.
Standardně řešíme obdobné situace v součinnosti, reklamaci Vám zprostředkujeme skrze nás.
Upozorním, že společnost ComGate Payments, na kterou se obracíte je technickým zpracovatelem služby. Poskytujeme technologii, ale nejsme provozovatelé služeb. Standardně můžete proto reklamovat službu přímo u poskytovatele nebo využít Nás.
Pro kontakt naší zákaznické linky můžete využít email: platby-podpora@comgate.cz. Budeme se Vám věnovat v pracovní dny od 8:00 - 18:30hod. Hezký den, Tým ComGate Payments.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.