Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:466
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#4751Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.10.2014, před 10 lety

Miroslav Effenberger

Znění stížnosti

Dne 24.10.2014 v 18:40 jsem v Tescu v Pohořelicích (okr. Brno venkov) koupil maso - balenou vepřovou pečeni bez kosti, které podle platného letáku od 22. - 28.10.2014 měla akční cenu 109,90Kč/kg. Na pokladně mi však bylo započítána cena 148,90Kč/kg. (zakoupil jsem 5 balení o celkové váze 3,878kg a místo ceny 426,20Kč mi bylo naúčtováno 577,40 Kč. Rozdíl 151,20 jsem požadoval po přivolané vedoucí prodejny vrátit. Nejprve mi řekla že mi rozdíl vyplatí, pak ale po telefonické konzultaci s manažerkou prodejny peníze vrátit odmítla, s tím, že se jedná o jiné zboží. S vedoucí jsem následně šel k prodejnímu místu masa, aby mi ukázala kde tedy akční zboží mělo být. Nebylo tam žádné označení dvojích cen nebo informace, že by akční zboží bylo již vyprodáno.


Produkt

vepřová pečeně bez kosti (balená)


Požadované řešení

Vrácení rozdílu 151,20 mezi naúčtovanou cenou a cenou podle akčního letáku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 10:46, před 10 lety

Prodávající je povinen řádně označit zboží cenami. Označení zboží zejména nesmí vzbuzovat zdání, že je cena nižší, než ve skutečnosti. Vystavení zboží se považuje za návrh na uzavření kupní smlouvy, který spotřebitel přijímá. Zboží by mu tedy mělo být za tuto cenu poskytnuto, pokud se nejedná o zřejmou chybu. Spotřebitel se může s podnětem obrátit na Českou obchodní inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti označování zboží cenami. ČOI může prodávajícímu uložit opatření k nápravě nebo pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 11:08, před 10 lety

Společnost Tesco Stores ČR a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.