Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47512Navýšení ceny zájezdu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2021, před 4 lety

Eva Řezníčková

Znění stížnosti

Dobrý den,
v prosinci loňského roku jsem s pracovníkem (pan K.) cestovní kanceláře řešila letní dovolenou 2021. Kalkulace kterou mi zaslal dne 29.12.2020 byla na 94 644 Kč bez cestovního pojištění. Vybírala jsem ze dvou hotelů a byl mě jím doporučen Jaz Tour Khalef....
- dne 30.12.2020 jsem měla ještě dotazy k ubytování
- dne 03.01.2021 mi pracovník podal informace k mým dotazům
- dne 04.01.2021 jsem požádala o objednání zájezdu
- dne 06.01.2021 mi napsala paní Ch., že zastupuje pana K., že je mimo kancelář a tak jsem jí požádala o vystavení zájezdu kdy mě však přišla smlouva na 96 264 Kč bez cestovního pojištění a byla domluvena, že jí do 17 hodin zavolám až se na to podívám s manželem - volala jsem krátce po 17 hodině, paní už nebyla a její kolegyně mě řekla, že jí mám zavolat zítra (napsala jsem jí ještě omluvný e-mail s dotazem, proč se zájezd navýšil o 5 220 Kč)
- dne 07.01.2021 mi paní napsala, že jsem zájezd řešila před delší dobou a že se během té doby mohla změnit cena (někdy prý rozhodují dny i hodiny)
- dne 07.01.2021 jsem se proti tomu ohradila a chtěla vysvětlení od jejího nadřízeného
- dne 07.01.2021 mi volal pan J. (manager) a vysvětlovat mě, že jsem neměla rezervaci a že se tedy cena vztahuje na poslední komunikaci
Je to nehorázné, když je člověk v pasti a musí si u této cestovky koupit zájezd, protože má voucher za zrušený zájezd.......
Nelíbí se mi toto jednání (mohu i přeposlat komunikaci). Hned jsem reagovala na odpověď jejich pracovníka a to že jsem měla ještě nějaké dotazy než koupím zájezd za tak velké peníze je přece normální.....
Můžete mi prosím poradit, co v tomto případě dělat?
Pokud budu trvat na původní ceně mám nějakou šanci nebo musím akceptovat cenu novou?
Velice děkuji za odpověď
Eva Řezníčková


Požadované řešení

Mám nárok na původní cenu zájezdu?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 11:52, před 4 lety

Byl-li spotřebitelce nabídnut poukaz na náhradní zájezd [postupem dle zákona 185/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na odvětví cestovního ruchu (dále jen lex voucher)], není spotřebitelka povinna tento poukaz využít.

Dle § 6 odst. 5 lex voucher v případě, že zákazník nepožádá pořadatele o náhradní zájezd nebo nevyužije nabídky pořadatele k uzavření smlouvy o zájezdu, vrátí pořadatel zákazníkovi veškeré uhrazené platby nejpozději do 14 dnů od skončení ochranné doby. Ochranná doba končí zásadně 31. srpna 2021.

Jinými slovy, spotřebitelka nemusí akceptovat nabídku pořadatele na uzavření smlouvy o poskytnutí (náhradního) zájezdu. Nebyla-li tato smlouva doposud uzavřena, může spotřebitelka "počkat" do skončení ochranné doby a poté žádat vrácení všech nákladů vynaložených na první, zrušený zájezd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 22:16, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.