Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednal sem si D3 na rok zdarma. Po doručení sem zaplatil složenku 49,- za poštovné. Teď mi došla upomínka zaplatit fakturu + manipulační poplatek. Po telefonu s firmou sem zaslal na email potvrzení transakce, ale z jejich strany žádná reakce. Jedná se o fakturu c. 11112108
Faktura c.11112108 D3 na rok zdarma + poštovné
Žádám o potvrzení o přijetí peněz za zboží. A vyřešení problemu
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Mrkývko,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že Vámi zaslanou kopii provedení úhrady jsme bohužel neobdrželi. Faktura ve výši 49,- Kč však byla z naší strany stornována. K dnešnímu dni tedy neevidujeme žádnou pohledávku k úhradě. Abychom však mohli platbu dohledat, poprosili bychom Vás o informaci, na kterou emailovou adresu jste potvrzení o úhradě zasílal?
Děkujeme Vám za informaci a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Dobrý den, kopii jsem zaslal na email: platby@naturamed.cz , tak jak bylo uvedeno v dopisu.
Vážený pane Mrkývko,
dovolte mi Vás informovat, že potvrzení o platbě jsme bohužel nedohledali. Pravděpodobně jste při provedení úhrady neuvedl variabilní a specifický symbol, proto úhrada nebyla na našem účtu připsána. Jak jsme Vás ale již informovali, na základě Vašeho prohlášení jsme související pohledávku včetně administrativního poplatku stornovali. Pevně věříme, že jsme stížnost vyřešili k Vaší spokojenosti.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.