Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#47513Neoprávněné zaúčtování poplatku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2021, před 4 lety

Lukáš Mrkývka

Znění stížnosti

Objednal sem si D3 na rok zdarma. Po doručení sem zaplatil složenku 49,- za poštovné. Teď mi došla upomínka zaplatit fakturu + manipulační poplatek. Po telefonu s firmou sem zaslal na email potvrzení transakce, ale z jejich strany žádná reakce. Jedná se o fakturu c. 11112108


Produkt

Faktura c.11112108 D3 na rok zdarma + poštovné


Požadované řešení

Žádám o potvrzení o přijetí peněz za zboží. A vyřešení problemu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 10:30, před 4 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2021 14:59, před 4 lety

Vážený pane Mrkývko,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že Vámi zaslanou kopii provedení úhrady jsme bohužel neobdrželi. Faktura ve výši 49,- Kč však byla z naší strany stornována. K dnešnímu dni tedy neevidujeme žádnou pohledávku k úhradě. Abychom však mohli platbu dohledat, poprosili bychom Vás o informaci, na kterou emailovou adresu jste potvrzení o úhradě zasílal?

Děkujeme Vám za informaci a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.1.2021 15:51, před 4 lety


Lukáš Mrkývka

Dobrý den, kopii jsem zaslal na email: platby@naturamed.cz , tak jak bylo uvedeno v dopisu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.1.2021 10:37, před 4 lety

Vážený pane Mrkývko,

dovolte mi Vás informovat, že potvrzení o platbě jsme bohužel nedohledali. Pravděpodobně jste při provedení úhrady neuvedl variabilní a specifický symbol, proto úhrada nebyla na našem účtu připsána. Jak jsme Vás ale již informovali, na základě Vašeho prohlášení jsme související pohledávku včetně administrativního poplatku stornovali. Pevně věříme, že jsme stížnost vyřešili k Vaší spokojenosti.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2021 11:22, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2021 09:19, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.