Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47515Jak je možné, že kurýr nemá na vrácení?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2021, před 4 lety

Beata Mílová

Znění stížnosti

Dobrý den,
vím, že je doba koronavirová a je tedy nutnost platit platební kartou, jenže v emailu, který zasilate není napsaný, že by jste třeba hotovost nebraly. Když si zaplatim Vaší službu tak očekávám, že mi kurýr balíček přiveze a bude mít peníze na vrácení i přes tuto dobu.
Pán ani na hotovost nebyl připravený a tak tedy usoudil, že balíček odveze do zasilkovny.
Omlouvám se, že se opakují, ale Vaší službu jsem si zaplatila proto, abych nemusela do tý zasilkovny jít.


Požadované řešení

Nemám žádné požadované řešení. Jen bych byla ráda, abych takovou situaci nemusela už nikdy řešit a Vaší lidé by měli peníze na vrácení, protože jinak Vaše služby postrádají logiku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 10:09, před 4 lety

Při platbách v hotovosti dle § 5 odst. 1 zák. č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, platí, že každý je povinen přijmout tuzemské bankovky a mince bez omezení, ledaže je oprávněn jejich příjem odmítnout. Oprávnění odmítnout platbu se vztahuje na situaci, pokud by spotřebitelka chtěla platit v jedné transakci 50 mincemi. Pokud o takovou situaci nejde, neměla by být platba odmítnuta.

Jelikož se jednalo o překážku na straně dopravce, došlo k situaci, kdy nebyla služba poskytnuta ve sjednané kvalitě. V takové situaci je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2021 22:56, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.