Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Po objednávce zboží, které mělo být dodáno před vánocemi, stále čekám na svůj předem zaplacený produkt.
Místo toho mi byl před Novým rokem dodán produkt zcela jiný (a kdo by se divil, samosebou nižší hodnoty), s tím, že objednávka byla prý předána úspěšně klientovi.
Navzdory mých snah se dopátrat chyby v matrixu a slibu ze strany zaměstankyně Hornbachu L.Š., že se mi obratem ozve, aby mi zdělila kde problém nastal, k ničemu nedošlo. Opět bylo nutné se obrátit na infolinku a urgovat můj požadavek, který byl zaměstankyní přijat tak, že se s nevhodným tónem snažila chybu hledat na straně klienta a ne na straně smluvního partnera, který dokazatelně chybu udělal. Dokonce tvrdila, že tento zůsob komunikace je zcela obvyklí v Hornbachu. Po otázce, kam se mám obrátit v případě nespokojenosti se zaměstnancem, mi tvrdila že na email onlineshop@hornbach.cz.
Jak to píši mi nad tím zůstává rozum stát...
Omluva ze strany subdodavatele a ze strany zaměstankyně Hornbachu. Dodání objednaného a zaplaceného zboží.
|
Tweet |
Nemá-li zboží vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nového zboží. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Byla-li reklamace uznána jako oprávněná, má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění práva z vadného plnění dle § 1924 občanského zákoníku (např. poštovné vynaložené k odeslání reklamovaného zboží prodejci).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.