Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dopisem z 29.12.m.r. urgujete na mé osobě zaplacení poplatku 49,-Kč za balíček roční zásoby vitamínu D3 dle údajné fa č.11214958. Jsem vaším zákazníkem a tento produkt jsem u vás na základě reklamy na internetu také objednával, nicméně mně nikdy nebyl doručen stejně jako mi k tomuto nebyla doručena žádná faktura.
Ing.Jiří Abel
nedodaný balíček roční zásoby vitamínu D3 - Vitasolaris
Žádám buď o dodatečné zaslání objednaného produktu nebo storno předmětné fa.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.
Vážený pane Abele,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Omlouváme se za zaslání upozornění na dlužnou částku, související s produktem Vitamín D VitaSolaris. Toto upozornění automaticky odeslal náš systém, jelikož úhrada tohoto produktu nebyla na na našem účtu připsána. Dovolte mi Vás informovat, že zásilka s produktem byla dne 8.1.2021 vrácena zpět do našeho skladu jakožto nedoručená a související faktura byla stornována. Rádi bychom Vás požádali o informaci, zda si přejete produkt Vitamín D VitaSolaris zaslat znovu.
Děkujeme Vám za informaci a ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.