Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#47521Neoprávněně naúčtovaný poplatek za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2021, před 4 lety

Ing.Jiří Abel

Znění stížnosti

Dopisem z 29.12.m.r. urgujete na mé osobě zaplacení poplatku 49,-Kč za balíček roční zásoby vitamínu D3 dle údajné fa č.11214958. Jsem vaším zákazníkem a tento produkt jsem u vás na základě reklamy na internetu také objednával, nicméně mně nikdy nebyl doručen stejně jako mi k tomuto nebyla doručena žádná faktura.

Ing.Jiří Abel


Produkt

nedodaný balíček roční zásoby vitamínu D3 - Vitasolaris


Požadované řešení

Žádám buď o dodatečné zaslání objednaného produktu nebo storno předmětné fa.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 13:10, před 4 lety

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.

V souladu s evropskou směrnicí o právech spotřebitelů toto právo náleží i před převzetím zboží, proto doporučujeme v takovém případě bez zbytečného odkladu zaslat odstoupení od kupní smlouvy v písemné prokazatelné podobě. Doručením odstoupení se smlouva zruší a pak již není povinen spotřebitel zboží přebírat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.1.2021 09:28, před 4 lety

Vážený pane Abele,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Omlouváme se za zaslání upozornění na dlužnou částku, související s produktem Vitamín D VitaSolaris. Toto upozornění automaticky odeslal náš systém, jelikož úhrada tohoto produktu nebyla na na našem účtu připsána. Dovolte mi Vás informovat, že zásilka s produktem byla dne 8.1.2021 vrácena zpět do našeho skladu jakožto nedoručená a související faktura byla stornována. Rádi bychom Vás požádali o informaci, zda si přejete produkt Vitamín D VitaSolaris zaslat znovu.
Děkujeme Vám za informaci a ještě jednou se omlouváme za způsobené potíže.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.2.2021 09:49, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 09:58, před 4 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.