Společnost


Ing. Radim Smička

Počet nahlášených stížností:136
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47522Zablokované telefonní číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2021, před 4 lety

Martin Ondráček

Znění stížnosti

Dobrý den, na bazos.cz mi bylo zablokováno moje telefonní číslo, aniž bych byl o této skutečnosti informován nebo dokonce předem upozorněn. Po mém pátrání jsem zjistil, že mám telefonní číslo zablokované. Obrátil jsem se na podporu se žádostí o vysvětlení a následně se žádostí o vysvětlení. Bylo mi sděleno, že obsah mého inzerátu není pro bazos. cz přípustný, a tudíž mají právo moje telefonní číslo zablokovat. Domnívám se, že postup byl zcela v rozporu s podmínkami, které mají na svém webu uveřejněny. V podmínkách mají uvedeno, že "nepřípustný" obsah inzerátu mohou smazat nebo upravit. Nikde jsem se nedočetl o tom, že mají právo zablokovat tel. číslo a to bez jakéhokoliv upozornění, že uveřejněný inzerát má "nepřípustný" obsah, natož aby tak bylo učiněno opakovaně. Prakticky mi tak bylo zablokováno moje telefonní číslo pro jakoukoli inzerci, bez předchozího upozornění, že určitý obsah inzerátu je pro bazos.cz nepřípustný. Jako adekvátní rekci bych považoval smazání inzerátu a upozornění, že inzerát obsahuje "nepřípustný" obsah a při dalším uveřejnění mi hrozí zablokování mého tel. čísla, což se ani náznakem nestalo. Netušil jsem, že obsah mého inzerátu je nepřípustný, neboť desítky či stovky inzerátů s obdobným obsahem byly a jsou každodenně na tomto webu inzerovány. Nicméně jsem se seznámil s tím, jaký obsah je pro bazos.cz nepřijatelný a plně to hodlám respektovat. Nic to však nezměnilo na tom, že moje číslo zůstalo zablokované pro jakoukoli další inzerci.


Požadované řešení

Žádám o odblokování mého telefonního čísla pro další inzerci, která bude zcela v souladu s podmínkami bazos.cz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.1.2021 13:08, před 4 lety

Inzerování na portálu se řídí podmínkami využívání služeb serveru Bazos.cz (bazos.cz/podminky.php). Čl 5 uvádí: "Provozovatel má právo smazat inzerát pokud je inzerát vložen do nesprávné sekce s ohledem na text inzerátu nebo pokud inzerát budí dojem, že Uživatelem je jiná právnická nebo fyzická osoba. Provozovatel má právo smazat inzerát i při podezření, že inzerát odporuje podmínkám Bazos.cz." Pokud spotřebitel porušil tyto podmínky, je společnost oprávněna jeho inzeráty smazat.

Ve veřejně dostupných obchodních podmínkách, které podnikatel při provozování webu využívá, není uvedeno oprávnění blokovat telefonní čísla. Jediná restriktivní opatření, která by v řešené věci přicházela v úvahu, jsou upravena v bodu č. 5 obchodních podmínek společnosti.

V daném případě se tedy jeví jako vhodné vyzvat provozovatele služby k zodpovězení, v čem spatřuje případné porušení podmínek a na jakém smluvním ujednání či zákonném ustanovení zakládá svou pravomoc blokovat cizí telefonní číslo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2021 15:00, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.