Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:554
Z toho za letošní rok:42
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47538Vymáhání platby po zaplacení pohledávky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2021, před 4 lety

Pavel Čechal

Znění stížnosti

20.8.2018 jsem si na 1 měsíc zaplatil VIP účet u Whatsex.cz.Po dlouhé době se mi podařilo doplatit peníze,když mi hrozili exekuci.Doplatil jsem asi
4500,-kč.Poslali mi email,že jsemodhlášen a vše je v pořádku.Před dvěma měsíci mi přišla nová platební karta a po chvílce upomínka,že dlužím za
jejich služby 499,-kč.Tak jse se podíval do bankovního výpisu a zjistil jsem,že mi dva roky strhájí tuto částku.Dál jsem se bohužel nedostal.Zaplatil jsem požadovanou částku a 21.12.2020 mi přišel email,že jsem zaplatil platbu a jsem odhlášen.7.1.2021 mi opět přišlo že mám zaplatit pohledávku 64,46 EUR.Email o prvním ukončení členství ve wathsex.cz bohužel nemám.Měl jsem na opravě notebok atak mi vyčistily že jsem o emaily z té doby přišel.


Požadované řešení

Chtěl bych ukončit tuto aféru a nápravu celého problému.popřípadě vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2021 12:25, před 4 lety

Pokud spotřebitel smlouvu ukončil a uhradil údajné dluhy, není společnost oprávněna žádat další úhrady. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že vůči společnosti nemá žádné dluhy. Tyto dokumenty je vhodné uchovávat alespoň po dobu 3 let.

Jelikož mezi spotřebitelem a společností již neexistuje žádný závazek, může spotřebitel žádat společnost, aby ze své databáze odstranila jeho osobní údaje. Společnost není oprávněna zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby společnost zpracovávala jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR.

Společnost je dle uvedeného ustanovení povinna bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měla by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou poštou) o odstranění osobních údajů z databáze společnosti.

Pokud by se spotřebitel domníval, že společnost osobní údaje neodstranila nebo jej o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2021 11:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.