Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#47539Chybná váha ovoce a zeleniny u pokladny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.01.2021, před 4 lety

Hana Vrtišková

Znění stížnosti

Místo nákupu: Lidl, Za Otýlií, České Budějovice, nákup 8.1.2021, pokladna č. 1.
Bohužel až doma jsem zjistila, že ani jeden druh koupeného ovoce a zeleniny neodpovídá skutečné váze zaplacené podle paragonu. Banány (skutečná váha 0,48 kg, paragon 1,296 kg), hrušky (skutečná váha 0,80 kg, paragon 1,61 kg), celer (skutečná váha 0,78 kg, paragon 1,82 kg) a červené zelí (skutečná 0,80 kg, paragon 1,80 kg). Opravdu mě nenapadlo předem hledat v prodejně váhu pro zákazníky a před zaplacením si vše zvážit a při placení si nějak váhu odsouhlasit! Ani není možné u uvedených potravin uplatňovat reklamaci. Ale takto si nemůže obchod Lidl kazit slušnou pověst poctivého obchodníka!
Umím si představit, kolik za den stačí tato prodejna podvést zákazníků a věřím, že tento podvod nikdo se zákazníků neodhalí. A věřte, že pokud budu u vás příště náhodou nakupovat, budu pozornější. H. Vrtišková, České Budějovice.


Požadované řešení

Poctivě vážit ovoce a zeleninu u pokladny při placení a nepodvádět.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 15:41, před 4 lety

Podle § 3 odst. 1 písm. a) zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen prodávat výrobky ve správné hmotnosti. Nesplní-li tuto zákonnou povinnost, vystavuje se nebezpečí uložení pokuty za správní delikt, a to až do výše 5 000 000,- Kč.

Je možné podat podnět k prošetření celé záležitosti České obchodní inspekci, která nad poctivostí při prodeji zboží provádí dozor.

Pokud se prodávající na úkor spotřebitele tímto obohatil, může se spotřebitel domáhat vydání bezdůvodného obohacení dle § 2991 občanského zákoníku a požadovat tak vrácení rozdílu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2021 23:44, před 4 lety

Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 12:42, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.