Společnost


Obuvssalomon.cz

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47547Dodání jiného, než objednaného zboží ze zahranicí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.01.2021, před 4 lety

Jana Brázdová

Znění stížnosti

Dne 14.11.2020 jsem přes internet na výše uvedených webových stránkách objednala obuv značky Salomon, kdy adresa e-shopu má být v Německu. Platba byla provedena platební kartou, kdy tato odešla v USD měně ve vyší, než byla deklarovaná kupní cena. Připsala se na účet vedený v Polsku. Po měsíci přišlo zboží z Číny, kdy obsah balíčku jsou zřejmě padělané sluneční brýle zn. Ray Ban.Společnost má na webových stránkách uveden telefon, který nefunguje. E-maily se vrací. Jiný kontakt není možný. Začala jsem řešit se svou bankou tzv. cashback. Věc stále není dořešena, nicméně když jsem pojala podezření, že "něco je špatně", zablokovala jsem si na doporučení pracovníka infolinky banky provádění plateb přes internet, což možná zabránilo zneužití platební karty.


Produkt

Salomon Zimní Boty DEEMAX 3 TS WP Černá/Bílá Pánské


Požadované řešení

Určitě bych ráda vrácení finančních prostředků a sdělení, jak mám naložit s nechtěným produktem, který jsem místo objednaného zboží obdržela.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2021 10:11, před 4 lety

Domníváme se, že byl-li dodán padělek jiného, než původně objednaného zboží, jedná se nikoliv pouze o vadu v jakosti zboží, ale přímo o podstatné porušení smlouvy (§ 2002 občanského zákoníku), neboť prodávající nemůže předpokládat, že by s ním spotřebitel uzavřel smlouvu, kdyby věděl o tom, že mu bude dodán padělek jiného zboží, než které si původně objednal.

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrací si strany to, čím původně plnily. Spotřebitel má tedy právo na uhrazené prostředky, a naopak povinnost vrátit zboží.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 12:47, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.