Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.11.2020 jsem přes internet na výše uvedených webových stránkách objednala obuv značky Salomon, kdy adresa e-shopu má být v Německu. Platba byla provedena platební kartou, kdy tato odešla v USD měně ve vyší, než byla deklarovaná kupní cena. Připsala se na účet vedený v Polsku. Po měsíci přišlo zboží z Číny, kdy obsah balíčku jsou zřejmě padělané sluneční brýle zn. Ray Ban.Společnost má na webových stránkách uveden telefon, který nefunguje. E-maily se vrací. Jiný kontakt není možný. Začala jsem řešit se svou bankou tzv. cashback. Věc stále není dořešena, nicméně když jsem pojala podezření, že "něco je špatně", zablokovala jsem si na doporučení pracovníka infolinky banky provádění plateb přes internet, což možná zabránilo zneužití platební karty.
Salomon Zimní Boty DEEMAX 3 TS WP Černá/Bílá Pánské
Určitě bych ráda vrácení finančních prostředků a sdělení, jak mám naložit s nechtěným produktem, který jsem místo objednaného zboží obdržela.
|
Tweet |
Domníváme se, že byl-li dodán padělek jiného, než původně objednaného zboží, jedná se nikoliv pouze o vadu v jakosti zboží, ale přímo o podstatné porušení smlouvy (§ 2002 občanského zákoníku), neboť prodávající nemůže předpokládat, že by s ním spotřebitel uzavřel smlouvu, kdyby věděl o tom, že mu bude dodán padělek jiného zboží, než které si původně objednal.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrací si strany to, čím původně plnily. Spotřebitel má tedy právo na uhrazené prostředky, a naopak povinnost vrátit zboží.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.