Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den,
od 9.10.2020 mi nefunguje pevná linka.Několikrát jsem se telefonicky dotazovala ( sami mne nekontaktuji) , kdy bude už fungovat a co je za problém .Dostala jsem třeba SMS , ze bohužel žádné informace jejich technik zatím nemá, prip (předním ) ze se jedna o nějaký kabel a nic víc Nauctovali si i za tuto dobu faktury, které jsem řešila po telefonu asi před 2 týdny.Jsem jejich dlouhodobý zákazník (mobil, internet ,TV, pevná linka) a jejich nezájem o opravu a naprostá absence jakékoliv komunikace mne už nepřipadá v poradku,proto se obracím na Vás.
Dekuji za Vaši pomoc a jsem s pozdravem
Pevná linka - nefunkcni
Zprovoznění pevné linky ,která je nefunkcni od 9.10.2020 ( 3 měs)
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den paní Liehneová,
děkuji za Váš podnět a omlouvám se za komplikace.
Dle kontroly je situace nadále řešena v rámci poruchy PL_29852681, v tuto chvíli je řešena výměna vadného kabelu. Dle kontroly Vám byly vystaveny opravné dobropisy dne 20.1.2021 a 8.2.2021.
Za komplikace se velmi omlouvám a věřím, že bude sjednána náprava v brzké době.
S pozdravem Ing Václav Pospíchal, Guru pro Social Media O2
Dobrý den,
děkuje za vyjádření dTestu i společnosti O2.
K vyjádření se od společnosti O2 mužů říct jen tolik, ze tento důvod , kdy se jedna o výměnu kabelu, slyším už od 9.října ( ne ze nyní je v řešení), pořad ,už 4 měs se vyměňuje starý,či vadný kabel.
Odpovídají mi tak po telefonu, na Moje O2 a teď i na tuto moji stížnost u Vás.
Pozn: kamaradka bydlí o par domu dal , rovněž si u Vás podávala stížnost a za 3 týdny ji pevna linka začala fungovat.
Je vůbec možné , aby se nesnažili vyřešit tuto poruchu co nejdřív, aby to trvalo tak dlouho?
Operátor od nich mi dokonce radil ,ať ji teda zrusim.Ale já nemám zájem ji rušit.
S O2 jsem měla více problému , ale takto dlouho trvající a pořad ve stejném řešení,jsem ještě neměla.
U O2 jen vlastně pořad , již hodně let, ale pokud to nejsou ochotni vyresit, tak vážně zvažují přejít k jiné společnosti.
Děkuji a zůstávám s pozdravem
Stížnost tedy přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den paní Liehneová,
pokud služby Vaší kamarádky nemám možnost ověřit, jelikož neznám její telefonní číslo.
Na řešení závady se pracuje, ale O2 nevlastní danou kabeláž, vlastníkem a správcem je společnost CETIN. V tuto chvíli jsem dořešení urgoval, požádám Vás ještě o strpení.
S pozdravem Ing Václav Pospíchal, Guru pro Social Media O2
Dobrý den ,
děkuji za odpoved panu ing Pospichalovi ze společnosti O2 i za odpoved formou SMS na můj mobil.
Vážím si snahu o brzké řešení , určitě budu mít trpělivost, pokud budu vědět, ze je opravdu zájem dat
danou věc do poradku.
S pozdravem
Elena Liehneova
Vzhledem k výše uvedeným informacím a tomu, že v dané fázi řešení situace zřejmě nemáme jak více prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz pomoci, stížnost uzavíráme.