Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#47553Neoprávněně zaúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.01.2021, před 4 lety

Vladimír Jiroušek

Znění stížnosti

Za leden 2021 jste mě naúčtovali poplatek ČRo a ČT 2x.s tím že nebyl minulý měsíc uhrazen což není pravda
Žádám vysvětlení a vrácení peněz
Plátce Jiroušek Vladimír Bělohorská 2066/211


Produkt

Platební doklad SIPO


Požadované řešení

Vrácení peněz a vysvětlení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2021 11:49, před 4 lety

Obchodní podmínky pro platby SIPO (https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282551/OP-SIPO-platci.pdf/92f68ed2-ee35-f20a-d5a4-90e42843f4a9) v čl.9 a následujících uvádějí:

Reklamaci zaplacených plateb nebo poskytnutých Služeb SIPO ČP je možno uplatnit po dobu 3 let ode dne vystavení příslušného dokladu na Provozovně, písemně na adrese Česká pošta, s.p., oddělení SIPO, Wolkerova 480, 749 20 Vítkov, příp. e-mailem na adrese siporeklamace.vakvi@cpost.cz.

Plátce bude informovat o výsledku a případném řešení, a to v termínu do 15 pracovních dnů.

V čl. 9.2. obchodní podmínky uvádí: Reklamací nelze napadat výši jednotlivých Platebních položek SIPO, ani jejich oprávněnost. Případnou nesrovnalost tohoto charakteru lze řešit výhradně s Příjemcem, který danou platbu předepsal.

Zde tedy záleží, zda došlo k pochybení na straně České pošty, pak je vhodné uplatnit reklamaci, či příjemce platby. V takovém případě je třeba žádat příjemce o vydání bezdůvodného obohacení.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.