Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Jsem staly zákazník Vodafonu již 7 let, 5 z nich využívala jedno telefonní číslo ze studentským tarifem. 20/ 02/2020 změnila jsem tarif na dobíjecí. Začátkem roku 2021 přestali mně fungovat služby, po konzultace na prodejně Vodafonu Černý most bylo zjištěno že:
- moje telefonní číslo bylo využíváno anonymně, i přestože ze 5 let na moje jmeno chodili vyúčtování.
- pracovníku Vodafonu se Podařilo přihlásit do mého klientského účtu. Následně mne řekl, ze číslo bylo zrušeno kvůli tomu ze nebyl dobít kredit během posledních 13 měsíců, což není pravda. Poslední platbu na úctě jsem prováděla 06/02/2020.
- arogantně mne bylo rovnou i řečeno, ze číslo si zpátky nevrátim. Je současné volné, ale musím napsat žádost, na otázku jak si dozvím o stavu žádosti, doporučil stavit přes měsíc na pobočku, ale prý smysl to nemá.
- žádnou informace o zrušení čísla anebo upozornění o dobití kreditu jsem nedostávala!
Je to naprosto blbě, přes 5 let využívala číslo ke všemu, mám napojené na to banky, pošty a tisíc dalších věci. V současné době je to pro mne obrovské omezení. Každý člověk by mohl pochopit že je to velký problém, který se dá vyřešit,ale ne pracovního Vodafonu
Telefonní SIM karta
Vracení zpátky stávajícího čísla
|
Tweet |
Dle bodu 1.6 obchodních podmínek společnosti ("Podmínky pro poskytování předplacených služeb", dostupné z https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1418/vseobecne_podminky_prepaid.pdf) může společnost smlouvu ukončit:
- za podmínek uvedených ve Všeobecných podmínkách,
- v případě marného uplynutí lhůty pro aktivaci SIM karty nebo
- uplynutím 13 měsíců od posledního dobití kreditu, popř. aktivace SIM karty (pokud si po aktivaci SIM karty nedobijete).
Pokud k žádné z těchto skutečností nedošlo, není společnost oprávněna postupovat tak, jak popsala spotřebitelka. Je vhodné společnosti dokázat, že v období 13 měsíců kredit dobíjen byl. Následně/současně s tím je možné uplatnit reklamaci, popř. požadovat náhradu škody, pokud vznikla. V případě zamítnutí reklamace se může spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Skripniková,
mrzí vzniklé komplikace. Rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám pece@vodafone.cz nebo poštou přímo na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.