Společnost


Petr Polomík

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4756Petr Polomík - Valtech-team IČ: 63002248 - nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2014, před 10 lety

Milan Záběhlík

Znění stížnosti

Dne 4.9.2014 jsem objednal u pana Polomíka elektronické kukátko za 4090Kč. Zboží jsem ihned uhradil.Do dnešního dne 26.10.2014 jsme neobdržel ani zboží ani peníze nazpět. Telefon uvedený na stránkách pan Polomík nebere. Na výzvy o dodání zboží nebo vrácení peněz vůbec nereaguje. Snažil jsem se jej kontaktovat minimálně 10x. Dnes jsem pět zasílal opakovanou výzvu na vrácení uhrazené částky na maily: 'info@valtech.cz'; 'obchod@valtech.cz'; 'reklamace@valtech.cz'. Bohužel, ze všech mailů se mi vrátila informace o nedoručitelnosti.


Produkt

Valtech, elektronické kukátko, model VT/2040, VT/2035


Požadované řešení

Žádám o zrušení objednávky a vrácení uhrazené částky za nedodané zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 12:19, před 10 lety

V takovém případě je nutné od smlouvy odstoupit písemně, tj. doporučeně, nejlépe s dodejkou. Pošle-li spotřebitel odstoupení písemně, bude účinné i v případě, že si subjekt odstoupení nevyzvedne. U poštovní přepravy se na rozdíl od e-mailu uplatní domněnka dojití.
Důvodem pro odstoupení je prodlení prodávajícího. Dle § 1978 občanského zákoníku platí, že zakládá-li prodlení jedné ze smluvních stran nepodstatné porušení její smluvní povinnosti, může druhá strana od smlouvy odstoupit poté, co prodlévající strana svoji povinnost nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě, kterou jí druhá strana poskytla výslovně nebo mlčky.
Odstoupením se smlouva od počátku ruší a strany jsou povinné vrátit si plnění. Nevrátí-li prodávající zaplacené finanční prostředky ve stanovené lhůtě, bude nutné domáhat se nároku soudní cestou - podáním návrhu na vydání platebního rozkazu. Před podáním návrhu je nutné prodávajícímu zaslat tzv. předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2015 12:46, před 10 lety

Subjekt Polomík Petr nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.