Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#4757Na prodejnu KAUFLAND ve Frýdku-Místku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2014, před 10 lety

Jiří Mlčoušek

Znění stížnosti

Vážení,píši Vám proto,že jsem velice rozezlen na chování Vašeho systému prodeje,kdy zasíláte lidem letáky s nabídkou zboží,které pak na prodejně není !!
V minulém týdnu to byla "úžasná sleva v letáku" na kondenzované mléko,které vůbec na prodejně nebylo a tento týden se situace opakuje,kdy v "úžasné víkendové nabídce" máte sádlo,maďarskou klobásu....., a na prodejně v neděli ráno,opět nic!
No,nevím co si mám myslet o prolhaném systému,či o klamání spotřebitele?
Jedno je jisté, ztratit zakazníky ve městě,kde je největší prodejní plocha marketů v ČR na ob. a 10 min. jízdy do Polska,je určitě Vaše škoda!

Jiří Mlčoušek,Frýdek-Místek 26.10.2014


Požadované řešení

Udělejte si pořádek ve vlastních řadách !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 12:05, před 10 lety

Pokud se nejedná přímo o akci "do vyprodání zásob", zboží by mělo být na prodejně k dispozici po celou dobu trvání akce. Minimálně by měl personál obchodu být schopný spotřebiteli sdělit, kdy bude zboží k dispozici.
Takové jednání by mohlo naplnit i znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 zák. o ochraně spotřebitele. Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy podnikatel nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny. Je tedy možné podat podnět krajskému živnostenskému úřadu, který jednání prodávajícího vyhodnotí a za zjištěné porušení zákona o ochraně spotřebitele může uložit prodávajícímu pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2014 13:41, před 10 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.10.2014 15:15, před 10 lety


Jiří Mlčoušek

Hodnocení:

Komentář: Děkuji .