Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47579Nedoručení na adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2021, před 4 lety

Marcela Vojáčková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes opět jsem čekala na kurýra, který měl dovést těžký balíček. Bohužel mi přišlo, že jsem nebyla k zastižení a balík se ocitl v parcelshopu. Doma jsem celý den a nikdo ani nevolal a ani nezvonil na zvonek. Nestalo se to poprvé. Jsem z Letňan, kde se to stalo již potřetí. Nevidím důvod, proč balíček kurýr nedoveze, když ostatní kurýrní služby s tím nemají problém. Dnes mi nezbývá nic jiného než dotáhnout těžkou zásilku sama domů. Vaše služby s největší pravděpodobností do budoucna již nevyužiji. Jste nesolidní a okrádáte zákazníka nejen o čas, ale i o peníze za službu, kterou neplníte. Vojáčková


Požadované řešení

Vrácení poštovného. A hlavně přehodnocení kvality vašich služeb. Dle facebooku nejsem zdaleka jediná.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.1.2021 16:39, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 20:51, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.