Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.7.2014 jsem si u výše uvedené společnosti objednala 30 ks
Detoxikačních náplastí DP.za 756,-Kč. Tyto mě byly dodány dne 9.7.2014 a byly řádně zaplaceny pracovníku pošty, který vystavil potvrzení.Dne 14.7.2014 jsem toto zboží doporučenou zásilkou vrátila s tím, aby mě byly vráceny peníze na můj ůčet XY.Když jsem tuto částku na výpisu z ČS neměla ,mejlem jsem toto urgovala s tím, že pokud částka nebude vrácena obrátím se na ČOI.Jsem starodůchodkyně a je mě moc líto, že DetoxPharma se takto zachovala, přesto že jsem v zákonné lhůtě 14 dnů řádně nepoužité zboží vrátila.Děkuji za pochopení a kladné vyřízení Kváčová
produkt: Detoxikační náplati DP 30 ks za 756,-kč s dopravou.
Vrácení částky na výše uvedený účet.
|
Tweet |
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, která byla uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, prodávající je povinen vrátit spotřebiteli všechny zaplacené prostředky včetně nákladů na dádání zboží, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Ve stejné lhůtě má
spotřebitel povinnost vrátit zboží. Marným uplynutím lhůty se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat kromě kupní ceny i úroky z prodlení.
Vzhledem k faktu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum - http://www.evropskyspotrebitel.cz/. ESC bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Islandu či Norska. (http://www.evropskyspotrebitel.cz/)
Z důvodu nedostupnosti subjektu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.