Společnost


www.detoxpharma.net

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#4758Nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2014, před 10 lety

Jarmila Kváčová

Znění stížnosti

Dne 1.7.2014 jsem si u výše uvedené společnosti objednala 30 ks
Detoxikačních náplastí DP.za 756,-Kč. Tyto mě byly dodány dne 9.7.2014 a byly řádně zaplaceny pracovníku pošty, který vystavil potvrzení.Dne 14.7.2014 jsem toto zboží doporučenou zásilkou vrátila s tím, aby mě byly vráceny peníze na můj ůčet XY.Když jsem tuto částku na výpisu z ČS neměla ,mejlem jsem toto urgovala s tím, že pokud částka nebude vrácena obrátím se na ČOI.Jsem starodůchodkyně a je mě moc líto, že DetoxPharma se takto zachovala, přesto že jsem v zákonné lhůtě 14 dnů řádně nepoužité zboží vrátila.Děkuji za pochopení a kladné vyřízení Kváčová


Produkt

produkt: Detoxikační náplati DP 30 ks za 756,-kč s dopravou.


Požadované řešení

Vrácení částky na výše uvedený účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2014 11:14, před 10 lety

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, která byla uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku, prodávající je povinen vrátit spotřebiteli všechny zaplacené prostředky včetně nákladů na dádání zboží, a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Ve stejné lhůtě má
spotřebitel povinnost vrátit zboží. Marným uplynutím lhůty se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat kromě kupní ceny i úroky z prodlení.

Vzhledem k faktu, že se jedná o zahraniční subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum - http://www.evropskyspotrebitel.cz/. ESC bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit jejich problémy s obchodníky z jiných zemí EU, Islandu či Norska. (http://www.evropskyspotrebitel.cz/)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2015 16:46, před 10 lety

Z důvodu nedostupnosti subjektu stížnost uzavíráme. V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.