Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 17 |
Dobrý den, proč po uplynutí 45 dnů nemám nárok na peníze za lahve a přepravky které jsem odevzdal?
Požadují peníze, na které mám nárok.
|
Tweet |
Ve věci doporučujeme kontaktovat přímo zákaznické oddělení prodávajícího. Doklad o vrácení láhví je potvrzením o tom, že spotřebitel láhve skutečně vrátil a má právo na vydání peněžních prostředků odpovídajících jejich hodnotě, popř. právo na vrácení odevzdaných láhví zpět. Nevidíme objektivní důvod, pro který by mělo být právo spotřebitele takto časově omezeno a máme za to, že stanovení této lhůty není možné.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, stížnost je vyřešena se zdarným koncem, tímto Vám chci velmi poděkovat, pokračujte v tom dále, pěkný a úspěšný den přeji.
S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme.
Děkujeme za součinnost.