Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#47589Výkup lahví

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2021, před 4 lety

Jaroslav Šved

Znění stížnosti

Dobrý den, proč po uplynutí 45 dnů nemám nárok na peníze za lahve a přepravky které jsem odevzdal?


Požadované řešení

Požadují peníze, na které mám nárok.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2021 21:47, před 4 lety

Ve věci doporučujeme kontaktovat přímo zákaznické oddělení prodávajícího. Doklad o vrácení láhví je potvrzením o tom, že spotřebitel láhve skutečně vrátil a má právo na vydání peněžních prostředků odpovídajících jejich hodnotě, popř. právo na vrácení odevzdaných láhví zpět. Nevidíme objektivní důvod, pro který by mělo být právo spotřebitele takto časově omezeno a máme za to, že stanovení této lhůty není možné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2021 08:29, před 4 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2021 09:41, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.3.2021 06:43, před 4 lety


Jaroslav Šved

Dobrý den, stížnost je vyřešena se zdarným koncem, tímto Vám chci velmi poděkovat, pokračujte v tom dále, pěkný a úspěšný den přeji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2021 13:57, před 4 lety

S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme.

Děkujeme za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.