Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#47592Nedodané zaplacené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.01.2021, před 4 lety

Simona Slováková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 27.11.2020 jsem objednala telefon Apple iPhone 11 64 GB, v ceně 16 999.-. Tento byl zaplacen platební kartou. Dne 10.12. 2020 jsem zaslala e-mailem odstoupení od smlouvy, z důvodu nedodání zboží.Do dnešního dne mi peníze za zaplacený a nedodaný telefon nebyly vráceny. Žádám Vás o bezodkladné vrácení peněz na kartu.
V Bruntále dne 11.1.2021.
Slováková Simona


Produkt

Mobilní telefon Apple IPhone 11 64GB


Požadované řešení

Vrácení peněz na platební kartu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2021 13:14, před 4 lety

Odstoupením od smlouvy (je-li postaveno na zákonném či smluvním důvodu) se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.2.2021 10:40, před 4 lety

Dobrý den, paní Slováková,

velice se Vám jménem naší společnosti omlouvám, že na vrácení platby čekáte takto dlouho. Aktuálně u dané objednávky eviduji, že Vám byla platba refundována zpět na Vaši kartu a připsání finančních prostředků by mělo proběhnout v rámci 3-5 pracovních dní. K delší časové prodlevě bohužel došlo z důvodu, že jsme čekali na vrácení produktu od externího dopravce, až následně mohl být vystaven dobropis pro vrácení platby. Více informací Vám ještě zašlu přímo na e-mail, který je k dané objednávce vázán.

Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný zbytek, Veronika, Alza.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 09:40, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 11:30, před 4 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.