Společnost


NEXT EURO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4760Zaplacené,ale nedodané zboží za 2 265 Kč

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 2 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2014, před 10 lety

Jaroslav Borovský

Znění stížnosti

1.10.2014 jsem objednal kuchyňský dřez a ihned převedl peníze na účet XY. Po připsání peněz na účet mi mělo být dodáno zboží, avšak u mé objednávky č.201409184 na stránkách eshopu stále visí poznámka "čeká na platbu...". Banka mi převod i připsání peněz na účet obchodníka potvrdila. Obchodníka jsem několikrát žádal o sdělení stavu objednávky, ale nereaguje na žádný e-mail ani zprávu přes portál eshopu, telefon je nedostupný.


Produkt

Kuchyňský dřez Franke SID 610 Bílá


Požadované řešení

Vrátit zaplacenou částku 2.265 Kč zpět na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 11:55, před 10 lety

Kupní smlouva byla uzavřena, spotřebitel má tedy právo na dodání zboží a prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. V takovém případě je žádoucí poskytnout prodávajícímu dodatečnou lhůtu pro možnost splnění povinnosti dodat, kterou je možné stanovit i mlčky. Z hlediska důkazního postavení je vhodnější stanovit lhůtu prokazatelným způsobem, tj. písemně. Oznámí-li zároveň spotřebitel prodávajícímu, že mu tuto dodatečnou lhůtu již neprodlouží, platí dle § 1978 odst. 2 občanského zákoníku, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil. Odstoupením vzniká spotřebiteli nárok na vrácení peněz. Pokud již podnikatel nereaguje na e-maily, doporučujeme zvolit písemnou komunikaci (doporučeně, nejlépe s dodejkou).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 16:10, před 10 lety

Společnost NEXT EURO s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu a následně případně požádat soud o vydání platebního rozkazu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.