Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#47603Doručení vitamínu D a jeho stornování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2021, před 4 lety

Filip Svoboda

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11.ledna 2021 jsem nechtěně objednal vitamin D pouze za poštovné 49Kč. Asi za 5 minut jsem odpověděl na příchozí e-mail s tím že objednávku ruším i s vymazanim osobních údajů. E-maily jsem poslal raději hned dva a ráno dalšího dnes jsem hne volal na zákaznickou linku o zrušení objednávky. Tam mi bylo uděleno ze objednávku zrušit nejde. Prosím o radu. Děkuji Filip Svoboda.


Produkt

Vitamin D


Požadované řešení

Rád bych, aby moje objednávka byla co nejdřív zrušena, a moje osobní údaje smazány z vašeho systému.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2021 10:56, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.1.2021 15:30, před 4 lety

Vážený pane Svobodo,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás ujistit, že Vaše objednávka produktu Vitamín D VitaSolaris byla stornována. Omlouváme se za informaci, kterou jste obdržel na zákaznické lince. Ve chvíli, kdy ještě objednávka není zanesena v našem systému, operátor nemá fakticky možnost ji zrušit. K dnešnímu dni však byla objednávka zrušena, zákaznická karta zablokována a Vaše osobní osobní údaje byly předány k výmazu. Z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.

Omlouváme se za způsobené potíže a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.2.2021 11:20, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.2.2021 12:26, před 4 lety


Filip Svoboda

Tímto je věc z obou stran vyřízená. D-testu velice děkuji za ochotu pomoci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 14:13, před 4 lety

Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.