Společnost


Národní Pokladnice s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#47605Vymáhání nedodané a neobjednané zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2021, před 4 lety

Martin Růžička

Znění stížnosti

Několikrát jsem od Národní pokladnice koupil mince. To jak posílají náhodné části kolekce, i když člověk zamýšlel koupil jen jednu minci mě přestalo bavit. Proto jsem jim poslal mail, aby již nic neposílali a aby vymazali mé obchodní údaje. Žádost jsem poslal 2. 10 a oni ji prý odeslali 6. 10. Nic mi nepřišlo. O několik týdnů později přišla faktura na 1079 Kč. Poslal jsem jim několik mailů, že jsem si nic neobjednal a nic mi nepřišlo. Téměř nereagovali. Teď začali vyhrožovat inkasním vymáháním a navýšením dlužné částky.


Produkt

mince 5 Kčs, 1938


Požadované řešení

Odstranit dluh na zákaznické kartě a vymazání osobních údajů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.1.2021 10:08, před 4 lety

Pokud si spotřebitel objednal jen jeden konkrétní exemplář, není povinen vracet ani platit další zasílané zboží. Pouhým ustanovením obchodních podmínek nelze rozšířit smlouvu na celou kolekci.

Pokud spotřebiteli přijde neobjednané zboží s tím, že jej má zaplatit, chrání jej ustanovení § 1838 občanského zákoníku. To uvádí, že dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Pokud spotřebitele zasílání mincí obtěžuje, doporučujeme zaslat prodejci žádost o odstranění osobních údajů z jeho databáze. Spotřebitel může nevyžádané zboží vrátit zpět. Není to však jeho zákonná povinnost.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 14:14, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.