Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Vypovězení smlouvy 29.12 z důvodu stěhování(upc nemá na nové adrese pokrytí) s tím že internet nebyl již od půlky prosince využíván,jenomže přes svátky všude zavřeno,přesto musím platit fakturu za další měsíc až do 29.1. ikdyž jsem internet více jak měsíc nevyužila.Při výpovědi mě nikdo neupozornil,že budu muset platit za další měsíc i přes nulový užití internetu.Faktura vyučtování je dokonce započítaná až do 31.1 což jsou ještě další 3dny navíc.Kor v této době účtovat přes 500,- za něco co člověk dávno nepoužívá mi nepřijde moc fér.
Model:CH7465VF
Byla bych ráda za slevu na poslední měsíc (tj 1.1-31.1.2021) ,popřípadě novou fakturu pouze za poplatek půjčení modemu který budu vracet na prodejně do konce tohoto týdne.
|
Tweet |
Závazek lze vypovědět, ujednají-li si to strany nebo stanoví-li tak zákon. Je-li závazek vypovězen, zaniká uplynutím výpovědní doby (viz ustanovení § 1998 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník).
Výpovědní doba je časový úsek, během kterého není smlouva (ještě) zrušena a během kterého nadále trvají smluvní povinnosti stran. Jde tedy o časový úsek, kdy spotřebitel má povinnost platit kupní cenu za poskytovanou službu, a naopak podnikatel má povinnost poskytovat službu v podobě internetového připojení.
Ohledně délky výpovědní doby odkazujeme na ustanovení § 63 odst. 1 písm. g) zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, který stanovuje délku výpovědní doby v rozsahu maximálně 30 dnů.
Pokud jde o ujednání o výpovědní době, platí dle totožného ustanovení, že ujednání o výpovědní době musí být srozumitelným, úplným a snadno přístupným způsobem obsaženo ve smlouvě nebo v platně inkorporovaných obchodních podmínkách. Není-li takového ujednání, zaniká závazek účinností výpovědi - tedy zpravidla doručením druhé straně.
Dozorovým orgánem, na který se lze dále obrátit, je Český telekomunikační úřad.
Dobrý den, paní Navrátilová,
rádi se na tuto záležitost s Vámi podíváme. Prosím napište nám na VaseStiznosti@vodafone.com.
V e-mailu uveďte číslo Vaší smlouvy (variabilní symbol z Vyúčtování) a popište situaci. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dle instrukcí paní Pilné z péče o zákazníky jsem sepsala záležitost na přiložený email společnosti vodafone,kde mi bylo sděleno,že pro mě nic nemůžou udělat a musím prostě zaplatit dlužnou částku.Tu jsem tedy uhradila. Tímto je pro mě záležitost ukončena.k Upc internetu se rozhodně tedy nebudu s jistotou už nikdy vracet a zaručeně jejich služby nikomu nebudu doporučovat.
Dobrý den, paní Navrátilová,
odpověď specialistů na Vaši reklamaci považujeme za konečné stanovisko. Je mi líto, že s naším vyjádřením nejste spokojená, ale v tomto případě nemůžeme jednat jinak. Postup i podmínky ukončení smlouvy jsou dány všeobecnými podmínkami, se kterými jste podpisem souhlasila. Všeobecné podmínky jsou volně přístupné na našich webových stránkách https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/kontakty-a-dokumenty/dokumenty/. S přátelským pozdravem Lenka Pilná Péče o zákazníky