Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Prisla mi upominka (dopis) od teto spolocnosti na neuhrazeny postovni poplatek za rocni zasobu vitaminu D3 - VitaSolaris ze dne 3.12.2020.
1) Zadnu objednavku sem nevytvarel
2) Dopis prisel na sidlo firmy - tu nepouzivam na zadne objednavky, jelikoz to neni moje dorucovaci adresa.
3) Zadny email s objednavkou neeviduji ani v spamu, a zadny produkt sem nikdy neobdrzel. Na sidle firmy mam evidenci veskerych zasilek, mam tam jen tuhle upominku v zaznamech.
Povazuji to za podvodni jednani a vytvoreni objednavky s verejne dostupnych udaju.
Produkt rocni zasoba Vitaminu D3 - VitaSolaris
Tímto žádám okamžité vymazání mých osobních údajů a neposkytuji souhlas k jejich dalšímu šíření.
Dále žádám o přerušení zasílání jakékoli další korespondence od výše zmiňované firmy a přerušení vymáhání částky za neobdržený produkt, který nebyl objednán mou osobou.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážený pane Turský,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela dne 28.11.2020 objednávku produktu Vitamín D VitaSolaris, která byla učiněna prostřednictvím našich webových stránek. Na základě této objednávky byl produkt odeslán na zadanou adresu. V našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že jakoukoliv objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let a to výhradně sama za sebe. Pravděpodobně tedy vyplnil objednávkový formulář Vaším jménem někdo jiný. Vzhledem k tomu, že úhrada ve výši 49,- Kč nebyla na našem účtu připsána v termínu splatnosti, systém automaticky vygeneroval a odeslal upozornění na dlužnou částku. Na toto upozornění, prosím, neberte žádný zřetel. Zásilka produktu byla dne 12.1.2021 vrácena zpět do našeho skladu, jakožto nedoručená. Související faktura byla stornována. Dovolte mi Vás informovat, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Z naší strany se tak jedná o poslední kontakt.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení: