Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamace na stroj přetrvává již dva měsíce a do dnešního dne nám nebyl stroj opraven.
Reklamační formulář jsme odeslali dle zákonu.
Traktor Foton 504
Zaplatit opravu , kterou jsme si zařídili sami
|
Tweet |
Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Po uplynutí této lhůty může spotřebitel požadovat výměnu zboží nebo slevu z kupní ceny, případně může i od smlouvy odstoupit.
Jakmile spotřebitel zjistí vadu, oznámí to bez zbytečného odkladu prodávajícímu a předmět plnění mu předá, nebo jej podle jeho pokynů uschová nebo s ním jinak vhodně naloží tak, aby vada mohla být přezkoumána. V tomto případě je tedy také důležité, zda měl spotřebitel povinnost věc předat k posouzení, nebo bylo dohodnuto, že prodávající obstará výjezd reklamačního pracovníka.
Lhůta pro vyřízení reklamace vyplývající ze zákona o ochraně spotřebitele se vztahuje pouze na spotřebitele, který jednal mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.