Společnost


Renata Čermáková Vyskočilová

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4762Reklamace nebyla vyřízena

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2014, před 10 lety

Roman Hrouda

Znění stížnosti

Dobrý den,
reklamace na stroj přetrvává již dva měsíce a do dnešního dne nám nebyl stroj opraven.
Reklamační formulář jsme odeslali dle zákonu.


Produkt

Traktor Foton 504


Požadované řešení

Zaplatit opravu , kterou jsme si zařídili sami


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 11:30, před 10 lety

Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Po uplynutí této lhůty může spotřebitel požadovat výměnu zboží nebo slevu z kupní ceny, případně může i od smlouvy odstoupit.
Jakmile spotřebitel zjistí vadu, oznámí to bez zbytečného odkladu prodávajícímu a předmět plnění mu předá, nebo jej podle jeho pokynů uschová nebo s ním jinak vhodně naloží tak, aby vada mohla být přezkoumána. V tomto případě je tedy také důležité, zda měl spotřebitel povinnost věc předat k posouzení, nebo bylo dohodnuto, že prodávající obstará výjezd reklamačního pracovníka.
Lhůta pro vyřízení reklamace vyplývající ze zákona o ochraně spotřebitele se vztahuje pouze na spotřebitele, který jednal mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 11:13, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.