Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
opakovane mi nie su z nejakeho mne neznameho dovodu dorucovane baliky. Z posty mi nechodia listky s oznamenim, ze mi bol doruceny balik/zasielka, a ze by som si ho mala prist vyzdvihnut. Riesim to tak, ze chodim na postu pravidelne a baliky si nechavam vydavat na zaklade obcianskeho preukazu.
Naposledy sa mi ale stalo, ze ani po predlozeni dokladu som podla pracovnicky na poste nemala ziadnu zasielku, ani podla nej nebola ziadna zasielka z dovodu nevyzdvihnutia odoslana naspat. Ja som ale cakala balik z Rakuska, ktory bol na moje meno odoslany uz druhykrat, a zakazdym sa bez udania dovodu vratil odosielatelovi. Odoslanie takehoto balika stoji 20 eur.
Číslo balíka je: CAB34490747AT
Mam k dispozicii fotografiu vrateneho balika, kde je moje meno a adresa uvedene spravne.
Chcela by som vas touto cestou poziadat o vysvetlenie, z akeho dovodu mi balik doruceny nebol a akym sposobom by si mohol odosielatel ziadat nahradu za neodrucenie balika.
Číslo nedoručeného balíka je: CAB34490747AT
Žiadam o peňažnú náhradu za nedoručený balík odosielateľovi.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman