Společnost


Travel Planet s.r.o.

Počet nahlášených stížností:10
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#47621Storno zájezdu.Rezervační číslo19004977,variabilní symbol 6861294

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2021, před 4 lety

Anita Pařezová

Znění stížnosti

Přes agenturu Invia,jsemsepsala smlouvu na zájezdŘecko Kos.Zaplatili jme zálohu.Včas jsme stornovali.Z důvodu kovidu jsme měli trpělivost.Nikdo s námi nekomunikuje.12.1.2021 jsem volala i kvám.Recepční má předat mé číslo dál a měli se semnou spojit.


Požadované řešení

Vrácení zálohy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.2.2021 16:54, před 4 lety

Dle § 2536a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, pořadatel při odstoupení od smlouvy (a je nerozhodné, zda odstoupil od smlouvy o zájezdu spotřebitel nebo pořadatel) vrátí bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení, veškeré platby uhrazené zákazníkem nebo v jeho prospěch za zájezd. V přípustných případech lze vratku snížit o odstupné (stornopoplatky).

Byla-li překročena zákonná lhůta pro vrácení peněžních prostředků, je možné podnikatele vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 22:11, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.