Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#47622Věrnostní program nebo klamavá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2021, před 4 lety

Miroslav Stolárik

Znění stížnosti

dnes jsem si šel vyzvednout zboží za nasbírané věrnostní body. V prodejně mi bylo sděleno, že akce je už dávno zrušená, neboť Kaufland nedostal zboží od fa. Tefal. Věrnostní body jsem sbíral podle Kauflandu, s fa. Tefal jsem neměl nic společného a chtěl se slevou za nasbírané body zakoupit pánve Ultimum a Tyčový mixér. Body dle Kaufandlu šlo uplatnit do dnešního dne, tj. 12.1.2021.
Jsem přesvědčen, že jsem nenaletěl klamavé reklamě fa. Tefal, ale vaší společnosti Kaufland, kde jsem jako důchodce s vidinou slevy na toto zboží nakupoval a sbíral body.
Čekám na Vaše vysvětlení této předvánoční klamavé reklamy a ovlivňování zákazníků.


Produkt

"Věrnostní program"


Požadované řešení

Dostat slevu dle nabídky Kauflandu výměnou za věrnostní body


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.2.2021 21:40, před 4 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.2.2021 08:05, před 4 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.3.2021 09:39, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.3.2021 10:53, před 4 lety


Miroslav Stolárik

Reakce společnosti: 12.12.2021 08:05

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
...........................................................................

Dne 16.2.2021 jsem odeslal níže uvedený text s kontaktem na mne, Kaufland k dnešímu dni, tj.14.3. dosud nereagoval. Stolárik
...........................................................................


Dobrý den,

reaguji na Vaší odpověď ze dne 12.2.2021, kde jsem Vás měl kontaktovat telefonicky nebo emailem k dořešení stížnosti.
Kontakt na mne: stolarikm@seznam.cz, tel.: 739532179
S pozdravem
Miroslav Stolárik, Havířov

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2021 14:20, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla informovat, jak postupuje ve věci kontaktování spotřebitele a smírného řešení jejich sporů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.4.2021 16:42, před 4 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.