Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
dnes jsem si šel vyzvednout zboží za nasbírané věrnostní body. V prodejně mi bylo sděleno, že akce je už dávno zrušená, neboť Kaufland nedostal zboží od fa. Tefal. Věrnostní body jsem sbíral podle Kauflandu, s fa. Tefal jsem neměl nic společného a chtěl se slevou za nasbírané body zakoupit pánve Ultimum a Tyčový mixér. Body dle Kaufandlu šlo uplatnit do dnešního dne, tj. 12.1.2021.
Jsem přesvědčen, že jsem nenaletěl klamavé reklamě fa. Tefal, ale vaší společnosti Kaufland, kde jsem jako důchodce s vidinou slevy na toto zboží nakupoval a sbíral body.
Čekám na Vaše vysvětlení této předvánoční klamavé reklamy a ovlivňování zákazníků.
"Věrnostní program"
Dostat slevu dle nabídky Kauflandu výměnou za věrnostní body
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Reakce společnosti: 12.12.2021 08:05
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
...........................................................................
Dne 16.2.2021 jsem odeslal níže uvedený text s kontaktem na mne, Kaufland k dnešímu dni, tj.14.3. dosud nereagoval. Stolárik
...........................................................................
Dobrý den,
reaguji na Vaší odpověď ze dne 12.2.2021, kde jsem Vás měl kontaktovat telefonicky nebo emailem k dořešení stížnosti.
Kontakt na mne: stolarikm@seznam.cz, tel.: 739532179
S pozdravem
Miroslav Stolárik, Havířov
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby mohla informovat, jak postupuje ve věci kontaktování spotřebitele a smírného řešení jejich sporů.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.