Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
19.11 obchod Aliexpress, Čína, odeslal mi do ČR doporučený balík.
Podle detalní informace k zásilkám na www.postaonline.cz, 8.12.2020 zásilká byla uložena ve městě Kolín, na pobočce Kolín I., 28002 (náměstí Republiky 241, Kolín II.), a 8.01.2021 zásilká byla odeslána zpět odesilateli z důvodu nevyzvednuti zásilky adresátem ve stanovené odběrní lhůtě.
Ale v průběhu měsíce od uložení zásilky 8.12.2020 do 8.01.2021 personál pošty neinformovali mě o tom, že na moje jméno přijela zásilka.
9.01.2021 já osobně se přišla dozvědět informaci, nemá li pošta pro mně zásilku, a mně řekla paní za přepážkou, že moje zásilka byla 8.01.2021 odeslána zpět, z důvodu nevyzvednutí zásilky ve stanovené odběrní lhůtě.
Na moji otázku proč v průběhu měsíce od 8.12.2020 do 8.01.2021 pošta mě neinformovala, že na mé jméno přišla zásilka, zaměstnanec pošty se usmál a pokrčil rameny…
Já jsem moc čekala tuhle zásilku. Byl to dárek pro moji dceru na Vánoce, který ona nedostala kvůli nedbalosti personálu pošty.
Protože zásilka ještě neopustila ČR, prosím Vás vrátit zásilku zpět do města Kolín na adresu adresáta.
BA997569211VV
Vrácení zásilky zpět do města Kolín na adresu adresáta.
Potrestání doručovatele, aby se toto již neopakovalo !!!
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman