Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Byl jsem mylně informován že produkt CardiLine doporučuje Dr Pirk zIKEMU což dle vyjádření Dr.Pirka není pravda.Proto vás žádam o zrušení kupní smlouvy.kdy nabídka byla od začátku zavádějící.
Nákup byl realizován po telefonu kdy jsem byl mylně informován
o kvalitě CardiLine včetně doporučujících informací(Dr Pirka Ikem)
na což jsem reagoval tak že při tomto doporučení produkt odpovídá
kvalitě která je deklarována.
Vrácení zboží a tim i poplatku za nákup
|
Tweet |
Je-li při nabízení zboží uveden zavádějící údaj, může to vést k uvedení spotřebitele v omyl. V takovém případě může spotřebitel namítat neplatnost uzavřené smlouvy.
Je-li při nabízení zboží uveden zavádějící údaj, je kromě výše uvedeného (soukromoprávního aspektu) důsledkem také to, že se může jednat o tzv. nekalou praktiku ve smyslu § 4 zákona o ochraně spotřebitele. Z tohoto důvodu může spotřebitel kontaktovat Českou obchodní inspekci s podnětem na porušování zákona o ochraně spotřebitele.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.