Společnost


MULTITUDE WEALTH LP

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47627Dodávka byla mistifkována že to podporuje IKEM a dr Pirk což nezakládá se skutečností.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2021, před 4 lety

František Spilka st

Znění stížnosti

Byl jsem mylně informován že produkt CardiLine doporučuje Dr Pirk zIKEMU což dle vyjádření Dr.Pirka není pravda.Proto vás žádam o zrušení kupní smlouvy.kdy nabídka byla od začátku zavádějící.
Nákup byl realizován po telefonu kdy jsem byl mylně informován
o kvalitě CardiLine včetně doporučujících informací(Dr Pirka Ikem)
na což jsem reagoval tak že při tomto doporučení produkt odpovídá
kvalitě která je deklarována.


Požadované řešení

Vrácení zboží a tim i poplatku za nákup


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.2.2021 14:40, před 4 lety

Je-li při nabízení zboží uveden zavádějící údaj, může to vést k uvedení spotřebitele v omyl. V takovém případě může spotřebitel namítat neplatnost uzavřené smlouvy.

Je-li při nabízení zboží uveden zavádějící údaj, je kromě výše uvedeného (soukromoprávního aspektu) důsledkem také to, že se může jednat o tzv. nekalou praktiku ve smyslu § 4 zákona o ochraně spotřebitele. Z tohoto důvodu může spotřebitel kontaktovat Českou obchodní inspekci s podnětem na porušování zákona o ochraně spotřebitele.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 14:14, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.