Společnost


Domax Group Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:9
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4763Nedodržení reklamační lhůty, odstoupení od smlouvy, nevrácení peněžní částky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 9 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2014, před 10 lety

Alena Nováková

Znění stížnosti

Dne 26.8.2014 jsem poslala k reklamaci rok starý telefon Samsung Galaxy, který přestal úplně fungovat (vše jsem popsala v reklamačním protokolu - nevytáčel číslo volajícího, zpráva místo jednou přišla 10x ..a nakonec "zamrzl" ůplně). Čekala jsem, že se ozvou a potvrdí mi reklamaci, neozvali se tak po 14 dnech jsem emailem poslala dotaz, napsali mi,že nic nedostali, znovu jsem psala číslo zásilky a že tuto převzali 29.8.2014. Obratem napsali, že ano, mobil přijali, je v servisu a že se ozvou. Po 30 dnech jsem poslala Odstoupení od smlouvy pro překročení lhůty k vyřízení reklamace a žádala je o vrácení kupní ceny 4294,- Kč na uvedené číslo účtu ve lhůtě 10ti dnů od doručení. Peníze nepřišly, nikdo mne nekontaktoval. Po dalším měsíci, kdy mne došla trpělivost, jsem se radila s Dtestem a celou věc konzultovala s Českou obch. inspekcí. Tento pátek tj. 2 měsíce od podání reklamace mi telefon přišel poštou, nezabalený jen hozený v obálce, přiložený test a na něm razítko : Závada nebyla shledána. Takže neopravený... Emailem jsem prodejce ihned informovala, že jsem sice telefon převzala, ale trvám na Odstoupení od smlouvy a telefob jim po připsání peněz na účet komplet v orgin. krabici s příslušenstvím pošlu. Nikdo se neozval prostě nemají zájem komunikovat a věc řešit.


Produkt

Samsung Galaxy Ace


Požadované řešení

Odstupuji od smlouvy a požaduji vrácení peněz. Nebyla dodržena 30denní reklamační lhůta, po 2 měsících telefon poslali neopravený s tím, že Závada nebyla shledána, přitom telefon jsem posílala k reklamaci, protože se z něj nedalo volat, zpráva přišla 10-15x, tlačítka vůbec nereagovala, prostě k nepoužití rok starý telefon.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 13:50, před 10 lety

Pokud reklamace nebyla vyřízena ve lhůtě 30 dnů, došlo tak k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele. Upozorňujeme, že lhůta pro vyřízení reklamace začala běžet doručením telefonu prodávajícímu. Od tohoto data je nutné počítat 30denní lhůtu pro vyřízení reklamace. V § 19 zákona o ochraně spotřebitele je rovněž stanovena povinnost prodejce vystavit reklamační protokol, písemně odůvodnit zamítnutí reklamace a aktivně o vyřízení reklamace spotřebitele informovat.
Pokud jsou splněny výše uvedené podmínky, došlo k odstoupení od smlouvy a prodávající je povinen vrátit spotřebitelce kupní cenu zboží a spotřebitelka by měla vrátit prodávajícímu zakoupené zboží. V tomto případě by bylo nejvhodnějším řešením zaslání telefonu zpět (zvlášť) a zaslání tzv. předžalobní výzvy dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 11:22, před 10 lety

Společnost Domax Group Services s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.