Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V cervenci objednany sklenene dvere a zaplacena zaloha vyssi desitky tisic, dodaci lhuta mela cinit 2 mesice. Po 3 mesicich dorazily dvere spatne vyrobene, to same se opakovalo jeste jednou. Po odstoupeni od smlouvy nereaguji na zadost o vraceni zalohy jiz temer mesic.
Sklenene posuvne dvere vcetne zarubni a madel
Vraceni zalohy a uhrada penale za zpozdeni, zaplaceni uslych uroku ze zalohy
|
Tweet |
Bylo-li odstoupení provedeno na základě zákonného nebo smluvního předpokladu, je společnost povinna vrátit spotřebiteli peněžní prostředky bez zbytečného odkladu. Neučiní-li tak, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (§ 2991 občanského zákoníku).
Nevydá-li společnost peněžní prostředky, může ji spotřebitel před zahájením soudního sporu vyzvat tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.