Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, dne 11.ledna 2021 jsem unáhleně objednala Vitamín D3 VitaSolaris pouze za poštovné 49Kč. Později jsem si přečetla recenze na internetu a rozhodla se objednávku stornovat odpovědí na příchozí e-mail s tím že chci objednávku zrušit. Hned ráno na druhý den jsem volala na zákaznickou linku a požadovala zrušení objednávky. Nicméně po dvou telefonátech a asi 10 minutách mi bylo zděleno že objednávku zrušit nejde. Díky Nováková
Vitamín D3 VitaSolaris
Stornování objednávky
Vymazání mých osobních údajů z databáze společnosti
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).
Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní Nováková,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve mi dovolte omluvit se, za nezrušení objednávky během Vašeho telefonického požadavku. Pokud operátor ještě nevidí objednávku v našem systému, nemá defacto možnost ji zrušit. Ráda bych Vás také ujistila, že zásilka produktu Vitamín D VitaSolaris byla dne 27.1.2021 doručena zpět do našeho skladu, související pohledávka ve výši 49,- Kč byla stornována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Co se týče internetových recenzí, opravdu se snažíme vyvracet a vysvětlovat často velice nepravdivé, až lživé informace, byť je to pro nás velmi obtížné. Anonymní recenzenti mají často snahu naši společnost pouze pošpinit a naše tendence uvádět věci na pravou míru a pokus o věcnou debatu zůstávají už pak často bez reakce. Proto nás Vaše zkušenost mrzí.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení: