Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#47640Storno objednávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2021, před 4 lety

Blanka Nováková

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 11.ledna 2021 jsem unáhleně objednala Vitamín D3 VitaSolaris pouze za poštovné 49Kč. Později jsem si přečetla recenze na internetu a rozhodla se objednávku stornovat odpovědí na příchozí e-mail s tím že chci objednávku zrušit. Hned ráno na druhý den jsem volala na zákaznickou linku a požadovala zrušení objednávky. Nicméně po dvou telefonátech a asi 10 minutách mi bylo zděleno že objednávku zrušit nejde. Díky Nováková


Produkt

Vitamín D3 VitaSolaris


Požadované řešení

Stornování objednávky
Vymazání mých osobních údajů z databáze společnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.1.2021 13:31, před 4 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva a od smlouvy odstoupil ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo náleží spotřebiteli také i před převzetím zboží), zrušila se smlouva od počátku. Pokud by společnost i přes zrušení smlouvy spotřebiteli zboží zasílala, jednalo by se o neobjednané plnění, jež není spotřebitel povinen na své náklady vracet a ani prodávajícího o dodání zboží vyrozumět. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že od smlouvy odstoupil (např. e-mailovou komunikaci).

Pokud spotřebitel vzal zpět svůj souhlas se zpracováním jejích osobních údajů, je společnost povinná to respektovat. Neučiní-li tak společnost, má spotřebitel možnost obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.2.2021 11:50, před 4 lety

Vážená paní Nováková,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve mi dovolte omluvit se, za nezrušení objednávky během Vašeho telefonického požadavku. Pokud operátor ještě nevidí objednávku v našem systému, nemá defacto možnost ji zrušit. Ráda bych Vás také ujistila, že zásilka produktu Vitamín D VitaSolaris byla dne 27.1.2021 doručena zpět do našeho skladu, související pohledávka ve výši 49,- Kč byla stornována a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Co se týče internetových recenzí, opravdu se snažíme vyvracet a vysvětlovat často velice nepravdivé, až lživé informace, byť je to pro nás velmi obtížné. Anonymní recenzenti mají často snahu naši společnost pouze pošpinit a naše tendence uvádět věci na pravou míru a pokus o věcnou debatu zůstávají už pak často bez reakce. Proto nás Vaše zkušenost mrzí.

Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
3.2.2021 12:33, před 4 lety


Blanka Nováková

Hodnocení: