Společnost


TONERDATA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47644Nekvalitní zboží, nekomunikují

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2021, před 4 lety

Eva Koňakovská

Znění stížnosti

9.12. jsem si zakoupila cartridge do tiskárny (429 Kč, doprava byla zdarma). Tuto cartridge jsem obdržela ale už po rozbalení bylo jasné, že je nekvalitní. Provedla jsem tedy test tisku a tisklo to velmi špatně (pruhy, vynechávání, prostě se jednalo o trochu inkoustu v hodně staré kazetě).

Jelikož mi nezvedali telefon, neodpovídali na online chatu a ani na email, tak jsem jim to poslala zpět (doručeno jim bylo 29.12.2020).

Pořád mi nikdo nebral telefon, ani neodpovídali na email, ale najednou mi přišla 7.1.2021 sms, že mám něco k vyzvednutí v Zásilkovně od naplne.cz.
Najednou mi po x-té snaze odepsali na jejich online chatu a dali kontakt na pána, co měl řešit moji reklamaci. Ten mi jen stroze řekl, že co je za problém, že mi poslali cartridge novou a že peníze vrací až po třetí reklamaci. Právně je to správně, takže ho více nezajímalo. Na dotaz, kdy mi pošlou peníze za poštovné z reklamace mi dal jiné telefonní číslo. Tam mi to už zase nikdo nezvedal, ani na sms neodpovídali, takže poštovné nikdy neproplatili.

Jenže problém je znovu ten samý, že druhá cartridge opět tiskne špatně, na krabičce byl inkoust a plast je opravdu jetý. Napsala jsem jim email s naskenovanými testy jejich cartridge i moji z jiného obchodu. Nevím moc, co mám dělat, jestli jim to zase poslat zpět a nebo se na to vykašlat, protože takhle akorát budu platit poštovné a tím se pomalu dostanu na cenu nové cartridge s nulovým výsledkem.

Nejde o moc peněz, ale vážně mě štve takové chování a po přečtení recenzí na Heureka.cz (které ještě nedávno nebyly tak špatné) je jasné, že se ve firmě něco děje a že je nespokojených zákazníků za poslední týdny mnoho. https://obchody.heureka.cz/naplne-cz/recenze/


Produkt

Cartridge Canon PG-545XL - PG545XL kompatibilní černá Toner1 Kód produktu: PG-545XL-eli


Požadované řešení

Chci buď opravdu kvalitní cartridge, který bude plný, bude mu fungovat čip a bude tisknout bez pruhů + proplatit poštovné z minula a případně i to, co mě bude stát další poslání a nebo vrátit rovnou peníze (včetně onoho poštovného).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.2.2021 12:38, před 4 lety

Je-li reklamace uznána, může spotřebitel dle § 1924 občanského zákoníku požadovat i proplacení poštovného, neboť se jedná o náklad účelně vynaložený k uplatnění práv z vady (tj. náklad spojený s reklamací). Poštovné je možné požadovat za každou reklamaci samostatně.

Nárok na vrácení peněžních prostředků může spotřebitel, jde-li o stejnou vadu, uplatnit v souladu s judikaturou Nejvyššího soudu ČR při třetí reklamaci téhož. I tato třetí reklamace však musí být prodejcem uznána.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2021 22:09, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.