Společnost


Studio Moderna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:42
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47645Nevrácení peněz za vrácenou matraci , kterou převzali zpět v zákonné lhůtě a nekomunikaci z jejich strany

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.01.2021, před 4 lety

Drahomíra Hlaváčová

Znění stížnosti

Zakoupenou matraci na eshopu www.dormeo.cz jsem bohužel nevybrala na dálku dobře. Žádala jsem o odstoupení od smlouvy. Poslala jsem ji zpět spol. TOPTRANS na adresu Studia Moderna Měšice u Prahy dne 29.10.2020.
Odstoupení od smlouvy jsem učinila emailem téměř ihned po odeslání zboží. 2.11.20 mi paní ze Studia Moderna Michaela Bílková tenkrát na email odpověděla, že nezaručuje stoprocentní připsání k dané situaci. Poslala jsem ji trasovací číslo a doklad o doručení matrace. Pak už komunikace vázla, peníze jsem neobdržela ani dnes 12.1.2021.
Dovolat na uvedené tel. linky se nedá, nikdo telefony nezvedá, jen Vám automat oznámí, že Vám zavolají. Urguji na email asi už po 3 a bez odpovědi.


Produkt

Dormeo matrace I nemori s plus - nevrácení peněz za vrácené zboží z eshopu www.dormeo.cz


Požadované řešení

Žádám vrácení peněz na účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 18:55, před 4 lety

Podle rozsudku Soudního dvora Evropské unie, sp. zn. C-681/17, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy, na základě které od prodávajícího zakoupila matraci, již vyjmula z uzavřeného obalu. Spotřebitelka však může odpovídat prodávajícímu za snížení hodnoty zboží.

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2021 09:28, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.