Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Díval jsem se na svoje platby na internetovým bankovnictví a vidím platbu, se kterou nemám nic společného. Na seznamce jsem dříve VIP pořizoval, ale už jsem u toho upustil a stránku nepoužívám. Předplatné jsem rušil. Prosím o vyřešení.
S pozdravem
Tomáš Zoufalý
Navrácení peněz
|
Tweet |
Ze zkušeností ostatních spotřebitelů vyplývá, že jim společnost částku strhává v případě, že se registrovali na portálu https://www.katolickaseznamka.cz/.
Dle smluvních ujednání na https://www.katolickaseznamka.cz/terms-and-conditions je uživatel oprávněn smluvní vztah založený smluvními ujednáními kdykoliv i bez uvedení důvodu vypovědět bez výpovědní doby, a to zasláním výpovědi na adresu poskytovatele. Obdržení výpovědi je poskytovatel povinen uživateli bezodkladně potvrdit odesláním oznámení na jeho emailovou adresu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pane Zoufalý,
prosíme o zaslání posledních 4 čísel karty, ze které platba odešla. Na základě toho můžeme platbu dohledat a věc vyřešit.
S pozdravem
DuPonti s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.