Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#4765Bezlepkové výrobky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.10.2014, před 10 lety

Marcela Lukešová

Znění stížnosti

Dobrý den oceňuji množství bezlepkových výrobků v Kauflandu Boskovice.Jediné co mě vadí je ,že se hodně nachodím.


Požadované řešení

Myslím si ,že lepší i pro vás by bylo jeden regál věnovat bezlepkovým výrobkům.Ušetřilo by to čas nejen nakupujícím ,ale i doplňovačům zboží.Děkuji předem za nápravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2014 10:54, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že jedná pouze o podnět zákazníka směřující k možnému vylepšení služeb, přeřazujeme možnost reakce na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.10.2014 15:48, před 10 lety

Vážená zákaznice,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.3.2015 10:27, před 10 lety

Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.