Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den oceňuji množství bezlepkových výrobků v Kauflandu Boskovice.Jediné co mě vadí je ,že se hodně nachodím.
Myslím si ,že lepší i pro vás by bylo jeden regál věnovat bezlepkovým výrobkům.Ušetřilo by to čas nejen nakupujícím ,ale i doplňovačům zboží.Děkuji předem za nápravu.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že jedná pouze o podnět zákazníka směřující k možnému vylepšení služeb, přeřazujeme možnost reakce na společnost.
Vážená zákaznice,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Společnost nám sdělila, že spotřebitel nevyužil nabízené možnosti kontaktovat společnost přímo. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.