Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Po vybrání zboží jsem měla na výběr mezi vámi a českou poštou . Jelikož jsem chtěla balík přivézt domů a cena byla stejná jako balík do ruky na poštu ( kterou mám kousek od baráku ) , vybrala jsem si vás . Zjistila jsem ,že mě budete doručovat balík mezi 17-21:00. Jelikož mám novorozené miminko a další 3 letou dcerku , je pro mě nemyslitelné po 19:00 vyzvednout balíček. Bohužel mě po telefonu řidička oznámila ,že u mě bude kolem 20:30 .. Zkoušela jsem se domluvit i na call centru ,zda by nešel rozvoz jiný den v denních hodinách . Bohužel ani tento pokus nevyšel.. Takže teď se budu muset ve sněhových závějí vláčet s kočárkem a malou dcerou 2 kilometry do balík .. Příště si vaši firmu rozhodně nevyberu a připlatim si klidně dvě desetikoruny , ale budu mít balíček až k domu .. Díky za pěkný den.
Dovézt balíček ke mě domů. .
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.