Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v říjnu mi byl vyplacen můj bonus ze společnosti LR na číslo účtu Hello bank, kam běžně posílám peníze za kreditní kartu, ale nevěděla jsem, že mi platbu musí poslat pod mým variabilním symbolem. Od listopadu jsem se snažila dozvědět na infolince, co mám udělat pro vyplacení mých peněz. Po asi 5. telefonátu mi bylo konečně řečeno, že tak jak žádám, je to málo. Paní účetní z firmy LR tedy znovu poslala 8.12.2020 žádost o vyplacení mých peněz, tentokrát na hlavičkovém papíře, s razítkem a všemi potřebnými iniciály, jak chtěli, na email společnosti Hello bank. Já jsem tento email pro jistotu poslala ještě 3x. Uběhl více, než měsíc a ani po mých telefonátech se nic neděje. Nezbývá, než se obrátit na Vás. Děkuji. Pavlína Hemelíková
Navrácení mých peněz na můj účet.
|
Tweet |
Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.