Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Od výše uvedené firmy jsem měl hovor ve kterém jsem se nechal paní přemluvit k doručení balíčku “zdarma”. Uhradit chtěli jen poštovné. Dále což jsem pochopil až časem jsem si zároveň s tímto zkušebním balíčkem pravděpodobně odsouhlasil dodávání téhož produktu v pravidelných intervalech kde cena už byla něco kolem 600,-kč. Tuhle skutečnost jsem si uvědomil až tehdy kdy mi začli chodit faktury za zboží které mi nebylo nikdy doručeno. Chodí mi pouze faktury kde chtějí zaplatit jak zboží tak administrativní poplatky a neuhrazení předchozích faktur. Na infolinku jsem se dokázal dovolat pouze jednou kde mi paní velice stručně vysvětlila po tom co jsem jí řekl jak se věci mají a taky že chci “dodávání” těchto a popř jakýchkoliv jiných produktů zrušit řekla, že musím poslat čestné prohlášení o tom že mi balíčky nebyli doručeny a o zrušení dodávání produktů musím žádat jinde. Všechno jsem si napsal ale jak se občas stane tak jsem tady ty mnou napsáné údaje ztratil. Od té doby jsem se nabzákaznickou linku nedovolal.
Chtěl bych poprosit o informace ohledně zrušení objednávky telefonicky stejně tak jako byla zhotovena. Popřípadě jak mám postupovat abych nemusel mít já ani moje rodina strach ze záplavy faktur a taky třeba nějákého nesmysleného penále a vymáhání peněz. Předem děkuji Jan K.
|
Tweet |
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost, nejlépe doporučeně s dodejkou na níže uvedené adrese a upozornit společnost na to, že spotřebiteli nebyla doručena žádná zásilka se zbožím, a proto není povinen částku uvedenou na faktuře (upomínce) platit. Pokud by totiž společnost chtěla vymáhat částku soudní či mimosoudní cestou musela by prokázat, že smlouva byla uzavřena a že bylo platně sjednáno, že spotřebiteli bude pravidelně zasíláno konkrétní zboží o určité ceně, rovněž i to, že zboží bylo spotřebiteli skutečně doručeno.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Spotřebitel má právo od smlouvy sjednané na dálku (typicky přes internet či po telefonu) odstoupit bez udání důvodu, a to nejpozději ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Vážený pane Kovaříku,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Z Vašeho popisu situace vyplývá, že jste si pravděpodobně objednal některý z našich produktů a zároveň s objednávkou vstoupil do věrnostního programu pravidelného zasílání. V případě, že zákazník objedná některý z produktů prostřednictvím telefonického hovoru - a jedná se o objednávku věrnostního programu - je o tomto náležitě poučen a bez jeho souhlasu se objednávka neuskuteční. Jak je uvedeno v obchodních podmínkách, věrnostní program můžete kdykoliv přerušit i zrušit, stačí zaslat email na adresu info@naturamed.cz nebo zavolat na naši zákaznickou linku. Uvádíte, že jste následný produkt neobdržel a v takovém případě apelujeme na naše zákazníky, aby nás o tom co nejdříve informovali a my tak mohli sjednat nápravu, stornovat pohledávku, případně podat reklamaci na doručení u přepravce zboží. Abychom mohli Vašemu požadavku vyhovět, potřebovali bychom od Vás zaslat některé doplňující údaje, jako je Vaše zákaznické číslo (variabilní symbol na složence) nebo úplnou adresu. Bez těchto údajů Vás nebylo možno jednoznačně identifikovat, jelikož v systému evidujeme vícero zákaznických účtů vedených na stejné jméno. Jakmile od Vás obdržíme doplňující údaje, Vašemu požadavku ihned vyhovíme.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.