Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#47665Změna výše inkasa

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2021, před 4 lety

Jaroslava Fraňková

Znění stížnosti

Dobrý den, před Vánoci jsem si objednala další službu a celkové vyúčtování překročilo nastavený limit pro inkaso 2500,-Kč, fakturu jsem tedy musela uhradit sama. dne 11. 1. 2021 jsem se v cca 12.38 obrátila na vaši telefonickou linku O2 s prosbou o navýšení inkasního limitu.

Dnes mi došel balíček od O2, ve kterém byla další SIM karta, tuto jsem vrátila do vašeho obchodu Futurum Brno, kde mi bylo sděleno, že jsem si objednala službu spolu pro čtyři. A zároveň mám toto potvrzené v mailu.Službu pro 4 jsem zrušila a chtěla bych vědět, čí iniciativa to byla, tuto službu mi vnutit, pokud máte nahrávku s touto objednávkou, pošlete mi ji prosím na mail (viz referenční údaje). díky, zároveň doufám, že mi s tímto omylem nebudou účtovány žádné poplatky.


Požadované řešení

nechat službu spolu pro 3 a neúčtovat žádné poplatky v souvislosti se spolu
pro 4


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2021 14:43, před 4 lety

Pokud si spotřebitel službu neobjednal, nemá povinnost hradit podnikateli jakékoliv náklady, pokud mu v budoucnu budou v souvislosti s poskytnutím neobjednané služby vyúčtované. To platí bez ohledu na to, zda spotřebitel službu využil nebo nevyužil. Pokud podnikatel požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. S podnětem na porušení zákona o ochraně spotřebitele se spotřebitel může obrátit na Český telekomunikační úřad.

Pokud by k vyúčtování přeci jen došlo, může spotřebitel uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.2.2021 15:29, před 4 lety

Dobrý den,
vámi popsanou situaci jsem prověřila a bylo zjištěno, že služba byla zřízena bez vašeho souhlasu. Nyní již máte službu zrušenou a také byl vystaven opravný doklad k faktuře - dobropis, aby vám se službou nevznikly další náklady. Prosím, přijměte naši omluvu za všechny způsobené komplikace.
Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.3.2021 22:00, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.3.2021 12:43, před 4 lety


Jaroslava Fraňková

Dobrý den, moje stížnost byla vyřízena brzy a v můj prospěch, Fraňková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2021 13:58, před 4 lety

S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme.

Děkujeme za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.