Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, před Vánoci jsem si objednala další službu a celkové vyúčtování překročilo nastavený limit pro inkaso 2500,-Kč, fakturu jsem tedy musela uhradit sama. dne 11. 1. 2021 jsem se v cca 12.38 obrátila na vaši telefonickou linku O2 s prosbou o navýšení inkasního limitu.
Dnes mi došel balíček od O2, ve kterém byla další SIM karta, tuto jsem vrátila do vašeho obchodu Futurum Brno, kde mi bylo sděleno, že jsem si objednala službu spolu pro čtyři. A zároveň mám toto potvrzené v mailu.Službu pro 4 jsem zrušila a chtěla bych vědět, čí iniciativa to byla, tuto službu mi vnutit, pokud máte nahrávku s touto objednávkou, pošlete mi ji prosím na mail (viz referenční údaje). díky, zároveň doufám, že mi s tímto omylem nebudou účtovány žádné poplatky.
nechat službu spolu pro 3 a neúčtovat žádné poplatky v souvislosti se spolu
pro 4
|
Tweet |
Pokud si spotřebitel službu neobjednal, nemá povinnost hradit podnikateli jakékoliv náklady, pokud mu v budoucnu budou v souvislosti s poskytnutím neobjednané služby vyúčtované. To platí bez ohledu na to, zda spotřebitel službu využil nebo nevyužil. Pokud podnikatel požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. S podnětem na porušení zákona o ochraně spotřebitele se spotřebitel může obrátit na Český telekomunikační úřad.
Pokud by k vyúčtování přeci jen došlo, může spotřebitel uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
vámi popsanou situaci jsem prověřila a bylo zjištěno, že služba byla zřízena bez vašeho souhlasu. Nyní již máte službu zrušenou a také byl vystaven opravný doklad k faktuře - dobropis, aby vám se službou nevznikly další náklady. Prosím, přijměte naši omluvu za všechny způsobené komplikace.
Dominika Niedobová, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, moje stížnost byla vyřízena brzy a v můj prospěch, Fraňková
S ohledem na výše uvedené vyjádření stížnost uzavíráme.
Děkujeme za součinnost.