Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47668Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2021, před 4 lety

Kateřina Svobodová

Znění stížnosti

Dobrý den,
zúčastnila jsem se s partnerem zájezdu v Tunisku (21.10.-28.10.2020), ihned po příjezdu jsem reklamovala pokoj z důvodu extrémního znečištění - zaschlá krev na lůžkovinách, exkrementy znečištěné kachličky na toaletě, použitý prezervativ pod postelí, vše mám fotodokumentováno, žádost byla zamítnuta. Druhý den jsem vše řešila s delegátkou, byl nabídnut jiný pokoj, ale ve špatné lokalitě, takže jsem odmítla, bylo požádáno o extra úklid, ale téměř nic se nezměnilo, další dny jsem stále řešila znečištění pokoje, i přesto byly exkrementy přítomny do půlky pobytu a prezervativ pod postelí do konce pobytu! Opakovaně jsem naléhala na personál, ale úklid byl vždy proveden nekvalitně a zásadní problém odstraněn nebyl. O oloupaných omítkách, rozbité sprše a dveřích na terasu ani nemluvě. Kontaktovala jsem CK se stížností a pokusem rozumně se dohodnout na způsobu řešení, ale bylo mi oznámeno, že jsem neřešila s nikým znečištění pokoje, ale jen zastaralý nábytek, o tomto nepadlo ani slovo a mám svědky, kteří se celého procesu každý den účastnili, ihned jsem kontaktovala CK, ale ta přestala komunikovat. Veškerou komunikaci s CK mám archivavanou v emailu.
Požaduji kompenzaci a omluvu za neadekvátní jednání.
S pozdravem,
Kateřina Svobodová


Produkt

Hotel Welcome Meridiana Djerba


Požadované řešení

Požaduji finanční kompenzaci za zmařenou dovolenou a omluvu za absolutně neprofesionální přístup cestovní kanceláře.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.2.2021 15:05, před 4 lety

Dle § 2537 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má zájezd vadu, není-li některá ze služeb cestovního ruchu zahrnutých do zájezdu poskytována v souladu se smlouvou. Není-li ubytování na odpovídající hygienické úrovni, jedná se o takovou vadu zájezdu. Jde přitom o vadu zásadně odstranitelnou.

Zákazník je povinen ji pořadateli zájezdu nebo zprostředkovateli prodeje zájezdu vytknout bez zbytečného odkladu. Je-li vada odstranitelná (a to "prostým" úklidem), má pořadatel povinnost ji dle § 2537 odst. 3 občanského zákoníku odstranit.

Dle § 2540 občanského zákoníku má zákazník právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady, pokud ji bez zbytečného odkladu vytkl. Přitom není na překážku, bylo-li odmítnuto řešení v podobě přesunu do jiné lokality (dle § 2538 odst. 3 občanského zákoníku zákazník může navrhované náhradní řešení odmítnout tehdy, není-li srovnatelné s tím, co bylo ve smlouvě sjednáno, nebo není-li poskytnutá sleva přiměřená).

Vodítkem k výši slevy může být frankfurtská tabulka slev, podle které rozhodují zejména německé soudy. Uvádí se v ní často řešené druhy nedostatků a jim odpovídající výše slev, které soudy zákazníkům přiznávají. Spotřebitel si může stáhnout užitečné dokumenty na tomto odkazu: http://www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 11:15, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.