Společnost


CAE Prodej s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47669Vystaveni saknce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2021, před 4 lety

zdenka bartosikova

Znění stížnosti

Dne 26.2.2020 se mi do bytu vkradl obchodní zástupce společnosti CA ENERGIE aboslutně jsem nechápala co po mě mladík chce, nakonec jsem tedy po přemlouvání podlehla a podepsala,dle jejich slov nevadi,že mam uzavřenou smlouv už s INNOGY na dobu určitou,prej to převedou až po tom co naběhne innogy, že se prostě o to postaraji a vy nemusíte nic.
k yello mě teda nakonec převedli,a vypověděli INNOGY stím, že jsem byla pokutována částkou 9600,- kč kterou po mě nyní INNOGY chce zaplatit.


Požadované řešení

Zaplatit 9600,- kč za pokutu co mi vystavili INNOGY.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.2.2021 17:08, před 4 lety

Vycházíme při řešení stížnosti z toho, že společnost CAE Prodej s.r.o. je zprostředkovatel. Ten má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost uzavřené smlouvy, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Kromě toho, jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí na tomto úseku Energetický regulační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu.

Kromě namítání neplatnosti nebo zdánlivosti může spotřebitel využít i odstoupení od smlouvy (jeho využití lze doporučit). Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc. Pokud tuto lhůtu není možné stihnout, má spotřebitel jinou možnost - v souladu s energetickým zákonem může vypovědět smlouvu, kterou za něj uzavřel zprostředkovatel s dodavatelem (eYello CZ, k.s.), bez jakékoliv sankce, ve lhůtě do 15 dnů po zahájení dodávky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 11:58, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.