Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Probehla vymena sim karty na prodejne O2 Guru Novy Smichov, Po vlozeni do telefonu to hlasi: Mobilni sit neni dostupna. Po 4 telefonatech na podporu jsme se dozvedeli jedine: pozadavek na vymenu sim karty nebyl na prodejne uzavren, proto nefunguje. Zasli jsme na prodejnu, pry se to pry resi a behem dne to bude vyreseno. Nebylo. Telefon na prodejnu 607021167, uvedeny na jejich strankach a ktery mi oznamili i na o2 podpore je momentalne vypojen ze site. Takze se s nimi neda nijak spojit.
775542213
Funkcni sim karta
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Zákazník by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se zákazník do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
aktuálně vidím objednávku na výměnu SIM karty dokončenou. Pokud SIM karta stále nefunguje, bylo by prosím možné nám touto cestou zaslat její výrobní číslo?
Vše prověříme.
Za vzniklé komplikace se omlouváme.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.