Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Žiadam o zrušenie účtu Vojto12vojto a vrátenie 14 eur ktoré boli neoprávnene stiahnuté z môjho účtu informoval som o tom už svoju tatra banku a budem informovať aj políciu pokiaľ mi okamžite nevráti té neoprávnene stiahnutie financií z môjho uctu
VIP členstvo na portáli flirt kontakt účet Vojto12vojto
Zrušenie účtu a vrátenie 14 Eur
|
Tweet |
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení sporů spotřebitelů s podnikateli. Ze stížnosti plyne, že je směřovaná přímo podnikateli. Proto spotřebiteli doporučujeme využít primárně kontaktní údaje podnikatele.
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Pokud však již uplynula 14 denní lhůta ode dne uzavření smlouvy, pak je nutné smlouvu o poskytování placených služeb ukončit, a to výpovědí. V obchodních podmínkách společnosti Internet portal s.r.o. je stanoveno v bodě 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Pokud byla uživatelem služeb vypovězena smlouva výše uvedeným způsobem prokazatelně na adresu sídla podnikatele, není oprávněn poskytovatel služby účtovat nadále platby za služby.
Více informací o této problematice je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-5829/hledani-dokonaleho-protejsku-vas-muze-prijit-draho.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý deň.
Užívateľ si zvolil mesačné predplatené plné členstvo, ktoré sa v súlade s obchodnými podmienkami zvoleného tarifu automaticky obnovuje do jeho zrušenia. Svoje mesačné plné členstvo nezrušil - nebolo nám odstúpenie od zmluvy doručené na našu adresu prípadne na náš email uvedený v obchodných podmienkach a ani nás nekontaktoval v prípade nejasností ohľadom ukončenia predplatného na podpore našej stránky, preto sa automaticky obnovilo. Podmienky tohto tarifu sú uvedené vo FAQ - Často kladených otázkach, pri realizácii samotnej platby a v obchodných podmienkach.
K úspešnej platbe je potrebný súhlas každého užívateľa s podmienkami zvoleného tarifu.
Na základe tejto žiadosti sme predplatné zrušili a profil vymazali.
Každý užívateľ má nárok na vrátenie poplatku na základe odstúpenia od zmluvy do 14 dní od uzatvorenia zmluvy - zakúpenia predplatného. Užívateľ si zakúpil predplatné s automatickou obnovou 13.12.2020. Užívateľ nedodržal lehotu 14 dní potrebnú k nároku na vrátenie platby. Užívateľ nevyužil ani jednu z možností odstúpenia od zmluvy. Sťažnosť považujeme za bezpredmetnú. Martin Fiala
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.