Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednal jsem si z internetové nabídky brýle s dvaceti násobným zvětšením.
Dne 28.12.2020 jsem provedl úhradu 175 kč /zvětšovací brýle/, na účet 2900295296/2010
požaduji potvrdit mou objednávku a dodat zboží
|
Tweet |
Je-li smlouva uzavírána za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, musí prodávající dle § 1827 odst. 1 občanského zákoníku potvrdit spotřebiteli přijetí její objednávky.
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den, pane Domitere,
ve Vaší objednávce č. 102908297 je zboží, které je dostupné u zahraničního prodejce a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-40 (nejpozději 90) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí. Vaše objednávka byla expedována dne 30.12.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám. Prosíme o strpení.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.
Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít na následujícím odkazu: https://postovnezdarma.cz/obchodni-podminky/. V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje,
Lucka B.,
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den.Poslední reakce dodavatele je z 15.1. Mou objednávku mi však mejlem nikdy nepotvrdil, jak jsem žádal. Dne 28.2.uplyne 60 dnů, od datumu objednání. Nedostanu-li objednané zboží do tohoto datumu, žádám o vrácení zaplacené částky 175 kč. s oznámením na imejlovou adresu. J. Domiter
Je-li smlouva uzavírána za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, musí prodávající dle § 1827 odst. 1 občanského zákoníku potvrdit spotřebiteli přijetí její objednávky.
Děkujeme spotřebiteli za doplnění. Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Dobrý den, pane Domitere
kontrolou bylo zjištěno, že Vaše zboží bylo od zahraničního prodejce expedováno dne 30.12.2020. Od tohoto data plyne dodací lhůta, která se pohybuje v rozmezí 10 - 40 (nejpozději 90) dní.
Prosíme o strpení, Vaše zboží je v pořádku na cestě k Vám. Email ohledně potvrzení byla zaslán na email, který jste uvedl v objednávce.
V případě, že by zboží ve stanovené lhůtě nebylo dodáno, informujte, prosím, náš zákaznický servis, společně bychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti.
Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Děkuji Vám za pomoc při sledování mé objednávky.Zboží bylo dodáno. Jar. Domiter
Dobrý den, pane Domitere,
děkujeme za informaci ohledně doručení Vaší zásilky. Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
S ohledem na výše uvedené stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Stranám děkujeme za součinnost.