Počet nahlášených stížností: | 375 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 0 |
Dňa 24.9.2020 som si na stránke Bonky,sk objednala kabát v sume 26,49 €. Peniaze bolo potrebné poukázať hneď po objednaní tovaru. Tovar som dostala po urgenciách okolo 20.11.2020. Po rozbalení som zažila šok, nakoľko kabát vôbec nezodpovedal popisu a zobrazenej fotografii na stránke predajcu. Kabát je z nekvalitného materiálu, je to kus handry z Číny ( na stránke som sa nedočítala, že predajca objednáva tovar z Číny, keby som to vedela, určite si tovar neobjednám). Dňa 22.11.2020 som tovar reklamovala, priložila požadovanú fotografiu dodaného kabáta, tak ako si to predajca pri reklamácii želá a požiadala som o vrátenie peňazí. Spoločnosťou Bonky.cz ( reklamáciu som posielala na Bonky.sk) mi bolo oznámené, že reklamáciou sa budú zaoberať, čas na vybavenie je 30 dní. Tovar som mala poslať až na vyžiadanie predajcu. Predajca si k dnešnému dňu kabát odo mňa nevyžiadal, na moje emailové urgencie nereaguje. Teraz už viem, že som sa stala jednou z obetí podvodu a svoje peniaze už zrejme neuvidím. Kabát je síce u mňa, ale ten sa nosiť nedá. Je to neseriózna spoločnosť, ktorá zavádza ľudí a na svojej stránke mylne informuje o kvalite ponúkaného tovaru.
Objednávka č. 195430 zo dňa 24.9.2020 - dámsky elegantný kabát Clare - ligh gray XL, cena 26,49€
Žiadala som o vrátenie peňazí na môj účet a rada by som im už kabát odoslala, ale predajca na moje emaily nereaguje, reklamáciu nevybavuje - od podania reklamácie uplynú už 2 mesiace.
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat navíc také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.